andersn Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hei, hvilke muligheter har man egentlig? ønsker kunne få tekst, og gjerne kunne søke i sanger, er en 02 mod, de skal ha lik navi enhet og i driving ting frem til 06? tror jeg. søkt litt rundt på div forums, og ser flere bare har fm, eller uten sender? kan man evnt ettermontere AUX 3.5mm i konsoll på noen måte? bedre å styre ipoden vanlig da, men klart, styre med rattet er jo diggest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagern Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hei, Jeg fikk akkurat montert inn det originale BMW iPod grensesnittet i min 2006 320Si, med radio professional. Funker strøkent, får opp alle playlistene fra ipod samt navn på sang. iPod kobles til i hanskerommet, og styres via ratt eller direkte på radioen. iPod lades også, so just be happy and drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersn Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 mm, men greia er at man ikke får noe org før 2006 til E65, de eneste jeg har funnet hittil med tekst, må man fjerne cd vekslern med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg ville satset på denne. Har selv ofret cd-veksleren min for en slik løsning (riktignok i e46), og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hei, hvilke muligheter har man egentlig? ønsker kunne få tekst, og gjerne kunne søke i sanger, er en 02 mod, de skal ha lik navi enhet og i driving ting frem til 06? tror jeg. søkt litt rundt på div forums, og ser flere bare har fm, eller uten sender? kan man evnt ettermontere AUX 3.5mm i konsoll på noen måte? bedre å styre ipoden vanlig da, men klart, styre med rattet er jo diggest. Kensington LiquidAUX funker for meg. http://store.apple.com/no/product/TR824LL/A?fnode=MTY1NDA0Mw&mco=MjI0NjkyOA Det følger med en fjernkontroll for å ha på rattet, funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersn Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 til jay-o, er ingen 3.5mm aux inn på den, da hadde det jo vært lett å få lyd iaf om man mista kontrollen. med mobridge kittet har man ikke tekst med mindre man har 2006+ ser ut som cd veksler kittet bare er for E39/46 osv.. teit! har elektronikk i hue og ræva og er fully loaded, men 3.5mm aux inn eller ipod mulighet.. nei det er dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Evt denne. http://www.dension.com/products.php?pageID=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersn Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 7 Series E65/66 2001 2005 all all NON text capable ! Please contact with our Support Team. får jeg når jeg sjekker compatibility P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå