Gå til innhold

Har kjøpt meg nye instrument skiver, men lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt disse skivene, men er det lys på selve papp skiven? eller brukes de eksisterende instrument lys?

8w5b9prqoypg3uvko09g.jpg

Skrevet

Veeel.. Det varierer litt.. I noen tilfeller bruker skivene lyset fra undersiden, men lyset under er oransj, så er ikke det så lett å få til å bli blått, men det lyser greit nok.. Dette kalles instrumentskiver til vanlig..

Så har du "plasmaskiver" som er skiver med lys i.. Disse må monteres utenpå skivene du har i dag, og det må trekkes ledning som følger med, ned og inn til en omformer som får strøm kun når tenning er på..

Disse koster litt mer, rundt 1000 lappen, og lyser kraftig.. Disse har også ofte lys i flere deler av skivene..

Skrevet
Ved nærmere ettersyn er nok det der plasma skiver, siden du har lys i rødfeltet på turtellern..

så disse vil da lyse blått som på bildet?

Skrevet

De skivene der er plasma-skiver. Hvis du ser på dem ser du at det går noe slags "ledninger" ut fra skivene. Skal vel også med dimmer og alt på de der?

EDIT: Disse koster heller ikke 1000 kr. Får dem for 300 omtrent på ebay ;)

Skrevet
Er jeg den eneste som synes de ser litt Honda Civic ut? :-k

Nope...det ser ikke direkte pent ut :shock:

Er sikkert noen som mener at det blir myyyye bedre av å herje med loddebolten på alle de andre lysene i bilen slik at alt blir blått. Men fortsatt vil ikke være pent i mine øyne. Ser jo ut som en tvilsom vodka bar som kommer kjørende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...