Supermen Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 BMW & 350Z BMW & 350Z 350Z & BMW & Calibra 350Z & BMW
BreitBau Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Er det denna som alltid står foran meg i vaskekøen? På juli, OG vålertreffet til gatebil?!
EirikL Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Feite biler, begge to. Tøft med hvit cab. Det eneste jeg ville forandret på, er å få splitterne sorte igjen. Synes det passer bedre enn å ha samme farge som bilen. Ellers vil jeg se bilder av interiør
BreitBau Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Ja utrolig pen bil.. Nå vet jeg jo ikke om det er deg, men på både mai OG julitreffet sto en hvit cab med nurburgring klistremerke bakpå foran meg i vaskekøen.. Ligna fælt på denne..
Supermen Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 var på både våler og begge rudskogen treffene iår...hvis det var hvit E36 cab som stod foran deg i vaskekøen så var det nok meg ja...er jo ingen andre ALPINE White III E36 cab'er i landet her...såå...står www.bimmers.no i bakruta... meg & LarZ er kompiser ja det var vel ikke så vanskelig å skjønne da heh...siden jeg er ifra Mandal egentlig mn i OSLO Nå...
vetu03 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Ja utrolig pen bil..Nå vet jeg jo ikke om det er deg, men på både mai OG julitreffet sto en hvit cab med nurburgring klistremerke bakpå foran meg i vaskekøen.. Ligna fælt på denne.. Hehe, ja det er nok denne!! Siden det står bimmers i bakruta, den stod faktisk fremts i køen forann meg på September treffet også så vidt jeg husker!!! Feit bil...
lloydsb Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 regne med det:P At du har bodd her viste jeg ikke må bare komme tilbake te mandal hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå