Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvordan funker det? noen som har de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 hva mener du egentli ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Er ikke sikker på at mine er fra biltema men er samme greiene. De fungerer ikke slik de er tiltenkt men hender jeg bruker de ved å jekke opp bilen og sette de under og slippe ned igjen. Prøver du og kjøre opp på de skyves de bare foran hjula isteden for å dra oppå de. Ihvertfall på epoxygulvet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Har Biltema kjøreramper, men kommer ikke opp med BMWen da den er for lav Fungerer helt flott med andre biler som ikke har så spiss kant på fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Har Biltema kjøreramper, men kommer ikke opp med BMWen da den er for lav Fungerer helt flott med andre biler som ikke har så spiss kant på fangeren. Da er din orginal, ikke senket? men er det holdbare greier? tenker på sånn vektmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 min e39 er orginal høyde på og den kommer ikke oppå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jah d vil æ nu tru! eller så hadde dæm ikke fått solgt dæm hehe det står kor mye kg dæm tåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 min e39 er orginal høyde på og den kommer ikke oppå... Ok, noen som vet om noen alternativer som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Senket 30/25. De har ikke vist antydning til å gi etter med andre biler jeg har kjørt oppå som har omtrent samme vekt (E-klasse, Landcruiser etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hmm, mulig å komme oppå hvis man legger en plank oppå den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 skal ha ganske høy bil før du bare kan kjøre rett opp på di rampene. Men di er veldig fine og sette under etter du har jekket opp bilen. Er holdbare ved vanlig bruk har hatt mine 2-3 år og er like gode ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 funker hvis du legger på en planke feks. men er altid lurt og ha med seg noen til og passe på at de ikke sklir unna når du kjører opp.. for de er ike akkurat skli sikre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hmm, mulig å komme oppå hvis man legger en plank oppå den? Burde gå det, men da vil vel hele tyngden av bilen ligge an på den ene tverrgående holderen som du legger an planken på...? Jeg vil tro at hvis du tar du en meter/halvannen 2"x8" og understøtter denne på midten burde det gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ja det er nok greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 funker hvis du legger på en planke feks.men er altid lurt og ha med seg noen til og passe på at de ikke sklir unna når du kjører opp.. for de er ike akkurat skli sikre.. Jeg har pleid å legge en meter med solid plank "på langs" imellom rampens bakside og garasjeveggen som holder igjen når jeg kjører opp. Det ideelle til dette hadde egentlig vært å skyte ned et par bolter i garasjegulvet som de kunne støttet seg mot ved oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå