Haug530D Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 http://www.qxl.no/kjope/bil-mc--bt/deler--tilbehr/biltilbehr/styling--tuning/elektronisk-dumpventil-simulator/v/an560162728/ detta måtte jo vært drømmen? haha.. tenke seg til at noen har laga no sånt.. Hehe, ja var innom den linken han henviste til på Youtube men det virket jo helt talentløst, var en lang psssssssst lyd, omtrent som om det aldri skulle ta slutt. Da er denne bedre: Hørtes nå ut som en ekte turbo, dersom han da ikke har en ekte da
Bmw_325i_ Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 haha ja den var fin.. så ut til at det flytta seg bedre med den imitasjonen der.. hehe. så hvertfall sånn ut på han som satt inni
NiklasJa Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 ...... . Så på vidoen. Over 20.000 stk solgt.
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Haha, dette blir like teit om de gamle "kompressorene" som du kobler foran luftfilterbelgen og som kjørte på 12v. De mente den skulle gi 15-20hk ekstra.. Lol, bare en fordømt drittvifte som var foran uanett..
NiklasJa Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at disse elektriske kompressorene ikke klarer å gi nok luft til en motor. Er ganske mange liter som går i sekundet. Tror heller de struper motoren.
Danny89 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 hehe... skjønner at folk reagerer på den måten at man skryter på seg mer.. men gutta liker jo å strippe ned m5 ene sine også da.. si at det er lavere modell også¨videre.. så hvorfor ikke skryte opp bilen også.. tenk så fornøyd en kar i 2.0l audi blir når han drar en 318 med turbo.. handler om å gi litt også vet dere;) hehe
bergeee Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 trur kansje han i den pasaten hadde en i alle 4 pottene sine:)
Ballder Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Synes motslags lyden ved kjøring uten dumpen er gull jeg. Smatrer godt etter full lading ved pådrag fra 2300-2500rpm og oppover. Passe pen fjettring ved oppslipp etter bånn gass opp til det, og nær nest lydløst ved normal kjøring. Verdt og slite litt ekstra på snurra av slikt synes jeg. Her er vi veldi einige Eg vurdere å prøve å få til ¨Dose pipe¨ på min E30, som ofte blir brukt på VLT`ene Søk på youtube: vl dose pipe Hehe. Hadde nok snudd hue kjapt om den lyden kom skrellende ut av rundkjøringa ja, men tror jeg hadde blitt relativt dritt lei den lyden i egen bil i løpet få min. Kult på en forbi passerende bil, men IKKE i den jeg kjører selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå