Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.qxl.no/kjope/bil-mc--bt/deler--tilbehr/biltilbehr/styling--tuning/elektronisk-dumpventil-simulator/v/an560162728/

detta måtte jo vært drømmen? :D haha.. tenke seg til at noen har laga no sånt..

Hehe, ja var innom den linken han henviste til på Youtube men det virket jo helt talentløst, var en lang psssssssst lyd, omtrent som om det aldri skulle ta slutt.

Da er denne bedre:

Hørtes nå ut som en ekte turbo, dersom han da ikke har en ekte da :D

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha, dette blir like teit om de gamle "kompressorene" som du kobler foran luftfilterbelgen og som kjørte på 12v. De mente den skulle gi 15-20hk ekstra.. Lol, bare en fordømt drittvifte som var foran uanett..

Skrevet

Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at disse elektriske kompressorene ikke klarer å gi nok luft til en motor. Er ganske mange liter som går i sekundet. Tror heller de struper motoren.

Skrevet

hehe... skjønner at folk reagerer på den måten at man skryter på seg mer.. men gutta liker jo å strippe ned m5 ene sine også da.. si at det er lavere modell også¨videre.. så hvorfor ikke skryte opp bilen også.. tenk så fornøyd en kar i 2.0l audi blir når han drar en 318 med turbo.. handler om å gi litt også vet dere;) hehe

Skrevet
Synes motslags lyden ved kjøring uten dumpen er gull jeg.

Smatrer godt etter full lading ved pådrag fra 2300-2500rpm og oppover.

Passe pen fjettring ved oppslipp etter bånn gass opp til det, og nær nest lydløst ved normal kjøring.

Verdt og slite litt ekstra på snurra av slikt synes jeg.

Her er vi veldi einige ;) Eg vurdere å prøve å få til ¨Dose pipe¨ på min E30, som ofte blir brukt på VLT`ene :)

Søk på youtube: vl dose pipe :)

Hehe.

Hadde nok snudd hue kjapt om den lyden kom skrellende ut av rundkjøringa ja, men tror jeg hadde blitt relativt dritt lei den lyden i egen bil i løpet få min.

Kult på en forbi passerende bil, men IKKE i den jeg kjører selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...