Gå til innhold

Toyota Supra 3.6 M5

Kimmey89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kaller jeg Prosjekt !! Når er du ferdig ???

Vansklig å si... blir veldig generelt men håper å ha den ferdig til gatebil i 2010..om et år da.. Blir lissom pengene som bestemmer farta på det, når jeg får tak i motor og sånn.. Så det er egentli for tidlig å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Ser ut som noen timer i garasjen, men det er jo bare kos :wink:

Syns det er gøy med "hybrider" jeg. En galning her i byen skal sette 2JZ-GTE i E30. Skal vist bli ferdig til våren :shock:

Såpass ja! Hehe.. er det ifra MkIV?? Det er kos me noen timer der ja:) Blir spennende å se! =)

Fra en MKIV Twin Turbo :wink: Er "bare" 350-400hk i den nå. Blir sikkert mer før han er ferdig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Ser ut som noen timer i garasjen, men det er jo bare kos :wink:

Syns det er gøy med "hybrider" jeg. En galning her i byen skal sette 2JZ-GTE i E30. Skal vist bli ferdig til våren :shock:

Såpass ja! Hehe.. er det ifra MkIV?? Det er kos me noen timer der ja:) Blir spennende å se! =)

Fra en MKIV Twin Turbo :wink: Er "bare" 350-400hk i den nå. Blir sikkert mer før han er ferdig :wink:

Herlig=) Det blir bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer , men hva faen legger du ut en Japsesekk med søppel for på et bmw forum ? Unnskyld utrykket.. men er et "tysk" forum ;)

Som jeg sa i toppen her, det skal være bmw motor i den, M5 hvis det lar seg gjøre så jeg tenkte at det "kanskje" kunne være intr for bmw intr og se en alternativ mulighet å bruke en bmw motor på..

Men som sagt, hvis folk føler at det ikke hører hjemme her er det bare å si ifra så skal jeg ta ansvar for at topicen slettes..

Håper dette ga deg ett svar på "japsesekken med søppel" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe oki, da får jeg beklage og omformulere det til japseplast med skikkelig nazi power :P hehe. Burte vel flytte seg det her når det blir klart.. synd u ikke valgte bmw chassi å men ;P

Hehe.. Da er jeg mer enig=)

Ja det var nå sånn det ble da, skulle egentli bygge E30, meeen det begynner bli en del e30 prosjekter så ville lage noe "annet"=)

Det burde flytte seg, muligens fått tak i 3.5 liter fra 535 nå i første omg til å lage motor fester og få den til å gå.. M5 motoren kommer når allt det andre er klart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det en lite oppdatering!

Har skjedd lite den første uka pga sykdom, men nå har jeg fått gjort litt:)

Det som har blitt gjort er å satt på forstillinga og vaska inni, pluss at jeg har lagt inn teppene til gulvet.. Har også fått på høyre skjerm foran..

Motor kommer til helga:)

3.5 liter fra 535, med chip og 234 hk, burde holde i første omgang, siden Supra sin 3.0i har 204..

Her kommer noen bilder av hva som har skjedd.

teg6l5ogrludwlg0ll0y.jpg

z0473jhqj3twxocmrpm0.jpg

baeljduexkpgw9qmx121.jpg

cfghzjk6a2d5m3to9qgh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...