tommyfo Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei, bakkant av reimhjulet til vannpumpa ser for j.... ut. Hvordan kan det ha skjedd? Nå er jo vannpumpa defekt også, lager hvindende og vibrerende lyd, som om lager er gåent. Kan det være pga ubalanse i reimhjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ser vel grei ut den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ser vel grei ut den? Hmm, tror du må pusse av brillene litt nå alle kan jo se at det er knekt av biter på det reimhjulet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Mener de er laget slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kunne kanskje skjønt det hvis det var litt symmetri i det. Det ser virkelig ut som det er knekt stykker av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Mener de er laget slik. Tror ikke det så ut sånn sist jeg skiftet reimhjul på gammlebilen, men jeg kan jo ta feil også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Og ja det kan ha kommet pga ubalanse, jeg kjøpte brukt reimhjul fra GS sist jeg skiftet, men vær obs på at det er 2 forskjellige typer, ett hjul du trenger lange bolter til og ett du trenger korte bolter til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Mener det er 3 slike "spor" og de andre hakkene er for balanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Par bilder til etter å ha dreid litt på hjulet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Par bilder til etter å ha dreid litt på hjulet: Er nok knust av biter der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Får ringe GS å høre om dem har i morgen. Er det forresten normalt med elektrisk vifte på denne (M43 1997)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ble noe annet enn de første bildene.... Normalt med el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå