tarjei bmw Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 hmm tror det, kan sjekke det opp. vertfall sebring effektanlegg hele vegen som er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Det er jo ikke orginalt med sebring eksos! Btw, er dette din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Sebring eksos og noe som ligner e36 m3 speil...og det er fremdeles en original clubsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 bror min sin bil. jeg vet ikke sikkert, men vertfall det vi ble fortalt da den ble kjøpt hos bilsalongen i skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dockiiie Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Herlig bil! ;D Hadde vært den perfekte familiebilen det der -Ted- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 hehe takktakk:D ja fin familiebil dette:D ingen som er intrisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolution Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hallo. Jeg ser at det er tinglyst heftelser på registreringsnummer på bilen som du selger for broren din. Hvordan er det med den saken hvis noen kjøper bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 hei. heftelsene er bare at han har lån på bilen. dette blir selvsagt nedbetalt og sletta ved kjøp av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hallo. Jeg ser at det er tinglyst heftelser på registreringsnummer på bilen som du selger for broren din. Hvordan er det med den saken hvis noen kjøper bilen? Det er normalt å ha lån med pant i bilen. Bare sørg for at banken får pengene sine, og ikke eieren får hele beløpet på sin konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja:) ingen som vil ha fin e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 oppigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 bilen kan sees i oslo fram til 20. mars. ligger på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg