Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E63/E64 630i er en fin modell. Jeg prøvde en E64 630iA cabriolet i sommer og det var en fornøyelse. Stor og kraftig bil med en herlig kjøreopplevelse. Jeg syns imidlertid det ble trangt med folk i baksetene, men det er seter som fungerer til nød. Så vidt jeg vet har det kun blitt levert 258hk utgaven i E63/E64 630i.. De 231hk versjonene du henviser til er den gamle motoren..

Skrevet

Ble kun levert 258hk på 630i. 272 fra 2008 mod.

En E93, som du har nå er jo mye penere å se på imo, men gøy å teste litt forskjellig :wink:

Skrevet

Jeg mener bestemt at dette er en skrivefeil. 630i kom når 645Ci gikk ut av produksjon. Istedefor 645Ci kom 650i. Jeg mener da at 630i fikk den nye motoren på 258hk og ikke den gamle på 231hk. 650i fikk 367hk.

Skrevet

Bilen i annonsen har 258 hk. Sjekka det på hjemmesiden til mekonomen :wink:

Er det E63 eller E64 du skal ha?

Skrevet

6-serien er en nydelig bil. Det ligger mange 630 på finn, så du bør kunne prute kraftig. De faller voldsomt i verdi. Ikke kjøp en med ukurant farve eller utstyrsnivå.

Skrevet
6-serien er en nydelig bil. Det ligger mange 630 på finn, så du bør kunne prute kraftig. De faller voldsomt i verdi. Ikke kjøp en med ukurant farve eller utstyrsnivå.

Har kjøpt en nå... :D Kjøpte en 2005 modell, farge grå, 18" vinterhjul og 20" sommerhjul. Bra med utsytr. For en bil å kjøre altså :D Krefter i massevis, noe helt annet enn den E93 320 jeg bytter inn nå hvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...