Jump to content

Trackday Rudskogen 15 mai

NiklasJa
 Share

Recommended Posts

• Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det syns jeg var en temmelig stiv pris for å kjøre, Pleier jo å ligge på 600-800kr pr dag ellers. Jeg er uansett på plass vettu :D Får jo høre at jeg er fast inventar på skogen, så jeg må gjøre min plikt i år også :D

Noe kjøring blir det dog ikke på meg, da jeg sparer kruttet til litt mer barnevennlige (320 vennlige :wink: ) banetreff.

Jeg skal huske på å ta med meg den fine hjelmen min så du kan få se på den Niklas, tror nemlig den passer veldig bra med interiøret ditt :D:wink::wink:

Altfor dyrt for et treff på rudskogen med så mange biler ja. Jeg betalte riktignok 1500,- for en dag på Våler, men det er jo en overlegen bane, og med kun 35 biler kunne man kjøre så mye man ville uten noe som helst kø.

Tror nok dette utgår for min del iallefall... dessuten.. de ferrariene pleier jo bare lage kø, hvis de i det hele tatt kommer seg ut på banen. :twisted:

600-800 synes jeg var veldig billig, kansje for vi som bor på Vestlandet som ikke har noen bane og kjøre på så blir det en opplevelse og da er det jo billig med 600-800. Men for dere som kjører hver hellg eller noen ganger i månden blir det nokk dyrt med over tusenlappen for en dag med kjøring. Men jeg synes apsolutt 1000kr + 120mil kjøring + mar osv er vert å kjøre en dag på bane, opplevelse :D