marararius Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Skal bestille nye bremser til BMWen nå, og lurer på en ting. Sitter å skal bestille fra koed, men så lurte jeg på sportsskiver foran, men er de noe bedre enn de standard? Koster jo 4 ganger mer, så om de ikke er noe særlig bedre er det jo ikke noe vits. Noen som har erfaringer? Standard Sport
hagenisse Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Med mindre du synes utseendet er verdt merkostanden er det ingen vits. Du får kanskje marginalt bedre kjøling, men det er som regel ikke skivene som er problemet uansett. Disse med hull i har en tendens til å sprekke også.
general_tom Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Så lenge det ikke er større diameter på de, ville jeg ha tatt standar skivene. Heller kjøpt noen dyrere klosser eller større skiver:)
marararius Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Ja, er samme diameter på skivene. Noen klosser å anbefale eller? Har standard klosser nå, og er vel egentlig fornøyd med de, kunne godt hatt noen som støvet litt mindre, men vil ikke ha noe som hyler og sånn når jeg bremser
general_tom Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 ferodo klosser tror de heter ds 2500 eller noe.. de har jeg vært fornøyd med:)
general_tom Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 ring og hr med de på gs bildeler. de ar no ferodo klosser. men er ikke sikker på hvilke slags typer de har..
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Kjøp K-sport . Så slipper du å lure på om det blir bedre
NiklasJa Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Kjøp K-sport .Så slipper du å lure på om det blir bedre Slenger meg på denne! K-Sport anbefales! Det ser grisekult ut og er en veldig billig måte å forandre rundetider på drastisk.
S.Arnesen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Kjøp K-sport .Så slipper du å lure på om det blir bedre Nå ser det ikke ut til at trådstarter ønsker så drastisk økning da... hehe
marararius Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Nei har ikke planer om å bruke 10000 på bremser, skal bare ha nye klosser og skiver, holder fint for meg sånn jeg har nå! Kanskje en annen gang med sprekere bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå