Gå til innhold

Jay-O's 2008 E90 318d *Solgt*

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Må briefe litt med bilen min - min store stolthet og liv! ;)

Vil også legge til at dette er min første BMW :D

2008 BMW 318d Limited Edition M-Sport

Teknisk Informasjon:

E90 (pre-facelift) med N47 motor

Titan sølv metallic

16" BMW lettmetall felger vinter

18" BMW Motorsport BBS lettmetall felger sommer

M-tech understell, interiør og styling

AC Schnitzer Power Control Unit

Blackline baklykter

K&N luftfilter (konfilter)

Xenon i nær-, fjern- og grøftelys.

Taket er kledd i sort folie

Diverse karbonfiber detaljer

- Speildeksel

- Emblemer fremme og bak

- Hjulnavemblemer (sommerfelger)

- Diffuser bak

- Panseret

- CSL Bakluke

- Bakvindu spoiler

- Front

I.C.E.

BMW Professional spiller

Blaupunkt THA-475 PnP forsterker

Harman Kardon monoblokk forsterker

Alpine 12" bandpass subwoofer

DLS PS4 komponent sett

Harman Kardon iPod/iPhone tilkobling med skjerm og "iDrive"

Leverandører av deler:

Bavaria Stavanger

GS Bildeler

Schmiedmann / Motor Technik

BG Bildeler Stavanger

Bilradiospesialisten Stavanger

Bilder:

Nye bilder:

l4gzpmpy6dlpcj1lygec.jpg

284t53jpoq8wxldoub6t.jpg

x7fm3uqsu9hhuvla6hsu.jpg

u7fs68lxbjq0uto55dj8.jpg

4vdc66py9tlnrm68tomb.jpg

----------------------------------------

Gamle bilder:

x5cbbj1y96i7bfayse8g.jpg

wn7a01okmot914gv5sud.jpg

3omn1ucu7dnrmzjqd6y5.jpg

qrz7zrdgphdwzp7sld9v.jpg

h2gw23pcgjxaf8gk7p3v.jpg

-------------------

tbscx56aygzvlobkjx31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil, kan ikke huske å ha sett denne i stavanger enda, hvor holder du til?

Men ville enten lakkert eller fjernet lyktelistene.. Så ikke pent ut spør du meg.. Og ville DEFINITIVT fått vekk "Jay-O" merket på bakluka.. :| Blir vel ikke mer harry enn det..

Men men, alle med hver sin smak og godt er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tananger, men jobber på Forus, og går på skole i byen, så jeg er rundt omkring... har hatt den i 3 mnd nå, så du bør ha sett ann...

Nja, smaken er som baken, og uansett, vil skille meg ut fra mengden - så en lik en i farge og styling idag - Titan sølv, M-tech og frontlippe/splittere... Kjipt spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jobber på Forus jeg også og kan ikke huske å ha sett akkurat denne.

Hehe, har sett flere av disse i byen.. Gjerne ikke med carbon slik du har, men tilnermet lik ja.. Er jo ikke så spennende det nei :?

Men går jo å gjøre mer smakfulle (min mening) ting som gjør at den skiller seg ut enn "Jay-O" merket ;)

Få på noen FEITE sommerhjul og du er godt på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser etter noen 19" Dotz Hanzo (Svarte) - og kle de i Pirelli - men må vente til sommer før eg montere sommerdekk...slitt nok med de hemma piggfrie de siste dagene (vel, har hatt en del gøy og da!)

Vurderer og karbonfiber panser, og det var igrunnen derfor jeg gikk for karbonfiber lyktelister, men kanskje det blir litt mye? Meninger velkomne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del må du da også ta tak og bagasjerom i carbonfiber (eller lakke alt svart) for å få det gjennomført.. Jeg synes liksom det ser litt halvveis ut med kun panseret :?

Synes det finnes finere felger til E90 enn Dotz Hanzo. Skjekk f.eks ut Beyrn Mesh. (www.beyernwheels.com).. Ellers er du også velkommen til å komme innom der jeg jobber å se om vi har noe du kan like. (Jobber på Forus Dekkservice). Isåfall vent til litt utpå våren, da har vi nok fått inn det nye felgprogrammet for 09. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planen er å ha panser og bagasjelokket i CF, og ha CF look vinylfolie på taket.

Får komme innom og se hva dere har å tilby på - tar dere i innbytte? Har de orginale 18" som sommer, aldri (tror jeg) brukt - kom med bilen når eg kjøpte ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del av de Dotz hanso felgene i distriktet, jeg leverer varer for bl.a. dekk1 kjeden, å det er ikke få esker med disse felgene som har blitt distribuert til de forskjellige forhandlerene. Det går en hvit E92 M3 på klepp med slike, å det ser utrolig stygt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte lyktelistene jeg...:) Men hadde vært mer gjennomført om f.eks nyrene var i karbon også :wink:

Merket på bakluken var så som så.. Og hva er ideen med den ikke fullt så diskret pcløsningen?

Jeg har sett den hvite e92'en med Hanzo felger på gatebil, syntes den kledde det jeg da :P

Tror det hadde vært kult jeg, med slike felger i sort og hvitt..(IKKE gul. Men det er viktig at de er litt store for å skille seg ut, altså minst 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul e90 dette. :)

Og vil jo se mye bedre ut med 19" sommerhjul.

En ting jeg ville gjort var å skifte grill, enten svart eller CF.

En ting jeg lurer på er hvorfor du har "dobbel skiltholder" for å kalle det det, både den sorte med selve skiltet i, og den sølvfarga platen innforbi. Jeg har bare den sorte skiltholderen, synes det er finere når det er minst mulig på fangeren. :wink:

Og så er det jo vanvittig kult med data i bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter de nye til Dotz da? Graphite eller noe? De er kule - kanskje jeg går for dem.

Overkill på pc løsninga? Hvordan da? Ikke overkill med en skjerm og et tastatur... Tvert imot ville jeg sagt...

Det som er overkill er å ha innfelte små 7" i hodestøttene i en sedan, og ikke ha unger...

Ledningene dere ser under skjermen er blitt bedret - samme gjelder den ledningen som går fra bagasjerommet og frem til midtkonsollen... alt er skult og samlet nå...

Jeg syns det er nokså diskre sånn som det er - ikke mange som ser at det er en mac i bilen før jeg skrur det på...

Hele vitsen med opplegget er 1) det er kult, hvor mange vet dere som har en lik løsning? 2) Det gjør langturer med samboeren mer lettvint, da hun kan være på facebook, MSN, og se film o.l. uten å kjede seg.... 3) det er lettvint for meg hvis jeg må sjekke mail (noe som kreves at jeg gjør ofte i min jobb), ringe med skype til utlandet, sjekke kart / veibeskrivelser o.l.

EHD: Vet ikke hvorfor, sikkert fordi Bavaria vil ha reklamen sin der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...