Gå til innhold

Jay-O's 2008 E90 318d *Solgt*

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utolig Pen bil du har... Så den på gatebil, du kjørte forbi der jeg hadde camp. Hadde tenkt å løpe etter å stoppe deg. Men droppet det. hehe

Hehe, hadde ikke gjort noe det - savnet faktisk å treffe bimmers eller BMWCCN folk der da - traff noen få, men de aller verste bilene var med folk som skulet bort på din bil og snøftet liksom...Ikke mye folk å kunne føre fornuftig samtale med.

Sånn som han tullingen med sølvgrå E90 og altfor store felger borte mot "butikken". Sto å så på den (uten min egen bil), og han ene (antar eieren) var så opphovnet i oppførselen at jeg måtte bare le... Som om hans bil er den råeste...fordi han har felger som ihvertfall ikke passer på bilen, verken estetisk eller fysisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLIG fin bil:)

Likte faktisk det "Jay-O" merket ditt jeg:P Men det skulle dog vært noen bokstaver som så litt mer ut som at du ikke akkurat hadde vært på biltema på vei hjem igjen fra jobben.. :P

Men strøken kjerre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLIG fin bil:)

Likte faktisk det "Jay-O" merket ditt jeg:P Men det skulle dog vært noen bokstaver som så litt mer ut som at du ikke akkurat hadde vært på biltema på vei hjem igjen fra jobben.. :P

Men strøken kjerre!

Det var sånn cirka, ganske nøyaktig akkurat det som skjedde :P Kjøpte de da jeg var innom der og skulle ha noen fastnøkler, og tenkte - "Why not?" Hehe, ja får vel ta de av og bytte de ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...