Jay-O Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Litt video Hva bil er dette foran meg? Jævlig bra veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ser ut som en Morgan Aero 8 utifra den utrolig gode filmen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Til dere som lurte på hvordan den høres ut med konfilter - her er det video: http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Hmm... Du trenger større felger og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Litt video Jævlig bra veier? Synes veien over fjellet er fin jeg Gode at jeg kom meg ifra Stavanger til Oslo på rundt 5 timer. Til dere som lurte på hvordan den høres ut med konfilter - her er det video:http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE Litt rar lyd når turtallet synker men er vel ok for en diesel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Utolig Pen bil du har... Så den på gatebil, du kjørte forbi der jeg hadde camp. Hadde tenkt å løpe etter å stoppe deg. Men droppet det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Utolig Pen bil du har... Så den på gatebil, du kjørte forbi der jeg hadde camp. Hadde tenkt å løpe etter å stoppe deg. Men droppet det. hehe Hehe, hadde ikke gjort noe det - savnet faktisk å treffe bimmers eller BMWCCN folk der da - traff noen få, men de aller verste bilene var med folk som skulet bort på din bil og snøftet liksom...Ikke mye folk å kunne føre fornuftig samtale med. Sånn som han tullingen med sølvgrå E90 og altfor store felger borte mot "butikken". Sto å så på den (uten min egen bil), og han ene (antar eieren) var så opphovnet i oppførselen at jeg måtte bare le... Som om hans bil er den råeste...fordi han har felger som ihvertfall ikke passer på bilen, verken estetisk eller fysisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 JÆVLIG fin bil:) Likte faktisk det "Jay-O" merket ditt jeg:P Men det skulle dog vært noen bokstaver som så litt mer ut som at du ikke akkurat hadde vært på biltema på vei hjem igjen fra jobben.. Men strøken kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 JÆVLIG fin bil:)Likte faktisk det "Jay-O" merket ditt jeg:P Men det skulle dog vært noen bokstaver som så litt mer ut som at du ikke akkurat hadde vært på biltema på vei hjem igjen fra jobben.. Men strøken kjerre! Det var sånn cirka, ganske nøyaktig akkurat det som skjedde Kjøpte de da jeg var innom der og skulle ha noen fastnøkler, og tenkte - "Why not?" Hehe, ja får vel ta de av og bytte de ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Haha.. Men det er jo ett litt eget preg over bilen da.. Synes det var tøft uansett jeg.. Er jo ikke så mange andre som kjører med "Jay-O" bak på en E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ingen andre, håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hvorfor har du "ødelagt" bilen med klistremerker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 må nesten slenge opp et bilde hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 må nesten slenge opp et bilde hvordan den ser ut nå haha, har faktisk ikke bilder av det! Men det var vel noen som tok bilder på Gatebil Kristiansand. Den er så og si helt clean nå. Kun de små dekalene nederst igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå