Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Rått bygge....men hva skulle den ut på snøføret med sommerdekk for? Var første oppstart , kunne ikke vente på våren det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Helt sinnsyk den bilen der Vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Skinn og bein! For en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Bygges vel på Bud som jeg forsto ut av prosjekttråden. Helt sinnsykt rå lyd! Stemmer blir å se på gatebilmessa 6-8 mars ( Lillestrøm) herlig lyd, herlig bil! fyflata... men du sa noe om gatebilmessa 6-8 mars. hvor finner jeg mer info om dette? dit skal iaffal jeg! EDIT: kanskje søke før jeg spør. her er link til andre som lurer:) http://www.gatebil.no/index.php?id=2453&pageid=266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 http://www.gatebil.no/index.php?pageid=266 Blir vel en tur på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Du Morgan! Gjett om jeg skal sitte på den da (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 såg denne på min bærbare pc først, men var ikke helt fornøyd med lyden... så bytta over til den stasjonære som jeg har anlegg på.. FYYY FAEN!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ble rå denne ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 syke satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 typisk at det er helgen før jeg får lappen. Er den til salgs eller? kanskje innbytte i en 91 e36 316i, uten bremselys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Sykt rå bil!! Grei lyd var det også btw: Selger dere de skiltlysene? De var pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Håhååå, rå lyd ja Får lyst til å kvitte meg med M3n og spare noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Vanvittig rå lyd! Bra jeg ikke har noe sånt i min. Hadde aldri vært hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 btw: Selger dere de skiltlysene? De var pene. De er originale Vi selger det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå