m3rnie Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Nåh.. trodde en lav stand på ekspansjonstanken medførte dårlig varming inn i bilen jeg... Er jo ikke de dyreste delene, men kjipt å bytte deler som ikke måtte byttes. takk for tipset iallefall
Alpina1982 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 MGR: Kjør den varm..la den stå på tomgang i noen minutter og se om det fortsatt kommer varmluft ut av varmapparatet.. kan være greidt å la den stå enda litt lengre for så å følge med på at motor temp ikke stiger..
Dirty Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 lite vann gir lite varme på laveturtall sier seg selv.
Alpina1982 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Uansett så vil jeg anbefale en naf test eller en test på bmw verksted før kjøp.. Koster vel ca 1000kr..men kan være gull verd.
MGR Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Uansett så vil jeg anbefale en naf test eller en test på bmw verksted før kjøp.. Koster vel ca 1000kr..men kan være gull verd. naf test koster 1700:P å må kjøre langt for å ta det, er vel ikke så mange av de oppover dalen:P
325arve Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Skjekk om det er rust på hjulbuer og i bagasjerommet ( bagasjelokket) Og hør om motoren tikker!
325arve Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Jeg fikk en tilstandsrapport på min e36 på BMW verksted i Tr.heim når jeg skulle kjøpe! Annbefaler alle å ta en slik test, iallefall når du må kjøre halve Norge for å hente en bil Koster ca 1500 kr..
steel bmw Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Man bør se etter en E46;) hvorfor det? Fordi det er en brutalt fin bil;) men er ikke noe å si på e 36 heller Rogerman
Superbeetle Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Man bør se etter en E46;) hvorfor det? Fordi det er en brutalt fin bil;) men er ikke noe å si på e 36 heller Rogerman Så om jeg skal se på en E36 av den hensikt at jeg har lyst på en slik bil og lurer på generelle feil med den, så bør jeg heller se etter en e46? Klarer ikke å finne èn måte å se det på, hvor de innleggene gav noe mening i denne tråden, Forøvrig er vel E36 såpass gamle nå at man egentlig bør sjekke det meste, om det går an å si.. Man danner seg jo uansett et helhetsinntrykk av å se på en bil.
Snake Oil Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 kjølesystem,vannlekkasjer inn i bilen,ujevn gange på tomgang ved kald/lunken motor og understell generelt.
MGR Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 altså, sånne småfeil, det er ikke såå farlig, for kan fikse det meste sjøl. men farligere ting jeg bør se etter? og en ting til, hva er forskjellen på 320 og 325 untatt enn motor? samme bremser? understell?
axor Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 klart småfeil er farlige, merkes de ikke blir de fort større, samt om du kan skru så har du noe og prute på, om de har samme understell skal ikke jeg uttale meg om
MGR Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 klart småfeil er farlige, merkes de ikke blir de fort større, samt om du kan skru så har du noe og prute på, om de har samme understell skal ikke jeg uttale meg om men jeg tenkte ikke på små feil som rust. men hull i sete,en ødelagt knapp, sånne ting.. men enig i at da har man noe å prute på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå