Gå til innhold

hva bør man se etter ved kjøpt av e36?


MGR
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo. En 320 og 325 har samme bremser framme og bak. Helt identisk forstilling. 325 har litt større diff og drivakslinger og dobbel eksos. Utvekslingen er lavere på 325. 325 motor og 320 bakaksling gikk raskere aks, men noe høyere turtall.

Er ikke noe dramatisk med å ha en 325 motor i en 320. Minimal sjanse for å bli oppdaget i kontroll, og billigere forsikring. Men bør ikke by på problemer hvis du vil godkjenne.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

klart småfeil er farlige, merkes de ikke blir de fort større, samt om du kan skru så har du noe og prute på, om de har samme understell skal ikke jeg uttale meg om

men jeg tenkte ikke på små feil som rust.

men hull i sete,en ødelagt knapp, sånne ting..

men enig i at da har man noe å prute på..;)

Har du skrevet det motsatt eller? Vil nå si at rust er en mer alvorlig feil enn om det mangler lys i sigarettenneren.

Ellers skjønner jeg ikke helt dette med å finne ting å prute på. Når man har satt en pris på en brukbil, så har jo selger som oftest prøvd å se den litt i forhold til hvilken stand bilen er.

Husker jeg skulle selge en 98 Renault Megane i høst, hvor det kom en del nye landsmenn og såg på den. Dette var en bil med 117' på telleren, ny reg reim, eu ok etc.. Ble solgt for 18000kr. Alikevel gikk de over bilen som om den skulle vært ny, og klaget på filleting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart småfeil er farlige, merkes de ikke blir de fort større, samt om du kan skru så har du noe og prute på, om de har samme understell skal ikke jeg uttale meg om

men jeg tenkte ikke på små feil som rust.

men hull i sete,en ødelagt knapp, sånne ting..

men enig i at da har man noe å prute på..;)

Har du skrevet det motsatt eller? Vil nå si at rust er en mer alvorlig feil enn om det mangler lys i sigarettenneren.

Ellers skjønner jeg ikke helt dette med å finne ting å prute på. Når man har satt en pris på en brukbil, så har jo selger som oftest prøvd å se den litt i forhold til hvilken stand bilen er.

nei, mente at jeg ikke tar litt rust som småfeil, er lei av rust reperasjoner, men at en småfeil som en ødelagt bryter ikke gjør noe:)

men ja, skjønner hva du mener ang prutinga..:P

Husker jeg skulle selge en 98 Renault Megane i høst, hvor det kom en del nye landsmenn og såg på den. Dette var en bil med 117' på telleren, ny reg reim, eu ok etc.. Ble solgt for 18000kr. Alikevel gikk de over bilen som om den skulle vært ny, og klaget på filleting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...