Eddy89 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Vurderer å kjøpe en bil, men katalysatoren på den er nylig fjernet, da den var defekt. Noen som vet hva en katalysator til en slik bil ligger på i pris? Må katalysatoren være til stedet for at den skal bli godkjent på neste EU-godkjenning? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er ikke umulig å få gjennom på EU nei, dersom verdiene er godkjente, Biltema selger noen universal catter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det noen som har prøvd å ta kontroll uten kat? Min er uten kat, og den kom gjennom, men har mistanke om at den var på kompiskontroll rett før jeg kjøpte den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddy89 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 ok, vet faktisk om ett verksted her i Haugesund som ikke måler verdiene på EU kontrollene Men er jo mulig de kommer til å reagere dersom katalysatoren mangler =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 ok, vet faktisk om ett verksted her i Haugesund som ikke måler verdiene på EU kontrollene Men er jo mulig de kommer til å reagere dersom katalysatoren mangler =p Bare spille dum da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg var nettop gjennom orntlig (ikke kompis) eu kontroll. Hadde ikke kat, men gikk igjennom. Så lenge utslippene er ok, så er det greit Er vel 2 måter de måler utslipp på såvidt jeg vet. Ene er en enkel kontroll, og der har det ikke så mye å si. Måler de flere ting kan det fort vises at katta ikke er der. Forøvrig er det ikke et punkt på EU som sier at man skal fysisk ha katte. Så lenge utslippene er innenfor grensene så er det ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Det er nesten ikke forskjell på co med eller uten kat,har fjernet min selv og nesten ikke forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Man Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 men når man fjerner katten. får man ikkje mye mere lyd då? hvis man har effektannlegg i tilleg? får man litt mere motor effekt av det og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Min besto uten katte og originalfilter, men ikke uten og KN-filter. Vet ikke helt hvorfor men... Gir mer lyd og marginalt mer effekt, men ikke noe man merker. Bare husk å fjern hele. Blir skikkelig hul lyd hvis man bare fjerner innmaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå