LHrightye39 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hei! Har hørt at det sitter et filter til veivhusventilasjonen som bør rensens av og til. Noen som kan si meg hvor dette filteret sitter?
Simpel Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hiver meg på denne. Vanskelig å bytte? Dyrt å kjøpe?
Ynot Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 jeg og hiver meg på, siden det var komplett umulig å finne delen/filteret på gs siden og!
Raymond Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Noen som vet hvor dette sitter på V12 a? ser no små "ventiler" framme på motoren men, regner med at det ikke er disse burde vell uansett være lett og finne for det er vell som regel kobla til toppene.. må bare orke å ta en titt Mvh Ray schål forestn
Haug530D Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er det nr2 på bildet dere mener? http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=21282C3F3I1S191K142V Det sitter under innsuget, men det er ifølge GS en trykkreguleringsventil
Simpel Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Vet ikke helt jeg Men del nummer to er altså og kjent som en veivhusventilasjonfilter? Har du delenummeret? Får bare opp GS startsiden.
Simpel Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Finner ikke dette veivhusventilasjonsfilteret på GS. Noen som har nummeret?
Mons1 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg har nettopp kjøpt "filtere" fra GS til min 320dA 150hk. Det er ingen filter i den! Det er noe kanaler og kammer, samt en gummibelg som ser ut som ei pumpe. Sikkert en form for trykkventil. Jeg er ganske sikker på at dette kan renses, så lenge denne gummibelgen ikke er redusert. Men det er en det er en skikkelig møkkajobb alt som har med oljeslam. RS Hei!Har hørt at det sitter et filter til veivhusventilasjonen som bør rensens av og til. Noen som kan si meg hvor dette filteret sitter?
LHrightye39 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Er veivhusventilasjonsslangen kobla tilbake på innsuget, eller er det såpass bra at den bare slipper ut trykket og kjører olja tilbake i bunnpanna? Jeg klarer forresten ikke finne filteret på GS sine sider, har noen et delenummer?
Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Er veivhusventilasjonsslangen kobla tilbake på innsuget, eller er det såpass bra at den bare slipper ut trykket og kjører olja tilbake i bunnpanna? Jeg klarer forresten ikke finne filteret på GS sine sider, har noen et delenummer? Går inn på innsuget og toppdekselt mener jeg, er no2 på bildet her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1S191K142V tok en Cross reference på Bmw'e ETK fikk hverken opp 523 eller 520 på dette nr 11151703484 men er altså dette som skal være på bilen ifølge GS sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå