Gå til innhold

Instrument E39 523i


B. Sveigdalen
 Share

Anbefalte innlegg

Instrument til E39 ønskes kjøpt.

Dette må være av basistypen med kun kilometerteller og utetemp.måler. Ikke Check Control eller Kjørecomputer. Manuell.

Bilen dette skal brukes i er en '96 modell 523i, og delenummeret jeg fant bakpå det gamle instrumentet er:

BMW 62 11-8 372 359

VDO 110.008.735/025

Kilometerstanden er ikke så nøye, så lenge den ikke er over 260 000. Instrument med døde pixler er ikke aktuelt i det hele tatt..

Tlf: 911 71 398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle for meg om denne prikken lyser. Og med 13 år på baken og nesten 300 000 på telleren er ikke denne bilen mye verdt ved et evt. salg uansett. Da er det viktigere at ting virker. Slik den er nå virker ikke varsellampene for utvendige lys, pluss et par andre små rare feil.

Men om noen faktisk kan selge meg BÅDE instrument og lysmodul fra samme bil, så er jeg så klart interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den har gått 300 000, hvorfor vil du da kjøpe et som har gått maks 260 000?

Når tiden kommer for at jeg skal selge den har den trolig gått oppunder 300 000. Nå har den gått 263 000. FIY.

Hvis du tror jeg gjør dette bevisst for å kunne selge bilen med betydelig lavere km. stand, så tar du feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...