lamaro Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Hei. Skal bytte toppdekselpakning på min M50b20. Noen som har gjort dette? Er det greit å få den tett uten momentnøkkel? Skal jeg bruke pakningsmasse? Mvh Lars
Bimmerlars Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 ikke pakningsmasse og momentnøkkel, det er ikke nødvendig
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Det er null problem. Skru løs, rengjør skikkelig så skrur du til med riktig moment. Evnt skrur til "passelig" Skal ikke være nødvendig med pakninsmasse visst du rengjør skikkelig, og bruker en ny og hel pakning ved montering.
en325ic Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 bytt pakkninga og bruk pakningsement ved uthulingene! i baknant av toppen der der er utsparinger før å trekke ut kammen! smør litt pankningsement på kantan der!
axor Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 dette var det første jeg gjorde når jeg skrudde på bil, går fort og greit, bare pass på at pakkningen ligger der den skal være, og trekk til passelig, trenger ikke for mye moment her, brukte heller ikke noe ekstra pakningsgreie, tar du for mye legger dette seg på innsiden når du strammer og vil etterhvert løsne og følge med til oljefilteret, og etterhvert tette dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå