krofarn Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 hvordan ekstrautstyr kom e30 med orginalt? servstyring abs airbag varmeseter takluke Edit: Kjørecomputer cruisecontrol leselys i speil elvinduer elspeil nakkestøtter bak tåkelys sportstoler skinn... (takk Lars89) det er det jeg vet.. fyll inn hvis dere vet noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Kjørecomputer, cruisecontrol, leselys i speil, elvinduer, elspeil, nakkestøtter bak, tåkelys, sportstoler, skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 hvor avangsert var den kjørekomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 hvor avangsert var den kjørekomputeren? Gjennomsnits hastighet Gjennomsnits forbruk. Hvor mange km kjørelengde du har igjen i forhold til antall liter på tank og gjennomsnits forbuk. Antall liter bensin du har igjen på tank. Ute temp. Klokke. Dato.. Hastighets varsler eller hva jeg skal kalle det. Stilte inn på feks 100 km/t så plinger den når du overstiger. Det var iallefall det jeg synes å huske fra E30`n min. Edit: La til flere ting. Her er forresten ett bilde av den største. Litt uklart men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 M-sportpakke. Diffbrems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Diffbrems hvordan fungere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Isteden for og stoppe begge hjulene når det ene slurrer (ett hjul på is og ett på tørr asfalt) så overfører den en viss andel av kraften (dette angitt i prosent) så du fortsatt har tildels fremdrift på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Shadowline og Editionpakke (lippe forran, spoiler bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 hvordan kan man finne det ut uten å fjerne de siste piggan man har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jekk opp bilen bak og snur på dekket, om dekket på andre siden snurrer samme vei har du diff sperre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå