krtors Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Her er link til senkesettet: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=48530526 Hvordan er kvaliteten på dette senkesettet? Bilen min er en 320i sedan 94 mod. Hvordan er 60/40 senking å kjøre med? MvH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg ville ha kjøpt et coilover kit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg ville ha kjøpt et coilover kit.. Det tror jeg ikke jeg ville gjort egentlig... Om det kitet der er bra finner du ut av etter at du har kjørt 50-60 000km med det hehe Har ingen erfaring med det, heller ikke hørt noe negativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Er ikke "regelen" slik at løse fjærer og dempere til 5000kr ofte er bedre enn coilovere til 5000kr? Da de er litt mer kostbare å lage Bare et eksempel... Ellers har jeg ikke noe erfaring med Fk. Kan anbefale bilstein da. Har kjørt 40000km kanskje, uten at de har blitt noe mykere/dårligere el at de har blitt lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg kjører selv med FK 75/40 og er ganske fornøyd, bra valuta for pengene. Kjøpte kun fjærer, har kortere dempere av annet merke, så hvordan de er kan jeg ikke uttale meg om. Eneste jeg kan si er at jeg leste litt på et tysk BMW-forum om demperne og de fikk litt dårlig kritikk, det gikk hovedsakelig på holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå