Richie85 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Oppe sent i natt Thomas!? Er så lei av snøen nå.. hehe.. Hadde sommerhjul på denne tiden i fjor, måtte legge om tilbake igjen i slutten av mars men.. Var alikevel ikke på langt nær så mye snø i 2008! Hvertfall ikke i denne delene av landet..
Driv3r Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Då har eg fått på sommerfelgane Vart sinnsykt bra forskjell-utseende vis iforhold til vinterfelgane
Dr_S Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 har samme sommerfelger!! gleder meg til å sette på Med tanke på kjøreferdighetene dine, anbefaler jeg at du venter litt til med det...
Hyggmaister Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 hahahahaha.... Jeg hadde også en spydig kommentar på lager; trodde ikke du hadde bil til å sette felgene på? hehe...
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Fremdeles en god måned igjen for min del men det skal bli godt å få pakket bort piggdekkene og tatt en skikkelig vårshining av bilen.
Richie85 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Fremdeles en god måned igjen for min del men det skal bli godt å få pakket bort piggdekkene og tatt en skikkelig vårshining av bilen. Ser ut til å bli MINST det samme her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå