matsn Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Vurderes solgt til rett pris. Som ny. koster 9995,- i butikk. gi fornuftige bud. (pris er nå rettet da den har sunket tusen kroner i pris på nettbutikken) http://www.bilstereospesialisten.no/sto ... c2=531&c3= Butikkpris : kr. 10095,00 Nettpris : kr. 9995,00 4ch Adjustable Digital Time Correction • 3-Position HP/LP Digital Crossover • MP3 Text Information Display (ID3 Tag) • MP3/WMA Decoder/Playback • CD Text Display and Scroll • DVD-R/DVD-RW, CD-R/CD-RW Compatible • Direct DVD Menu Control • Disc Title Memory • 1 AUX AV Input an Output • 2V Pre Out • 3 Preouts • 50W x 4 High Power Amplifier • 7" TFT Wide LCD Monitor • iPersonalize™ • Sub Display • Amplifier Link (Model 2005) • Dual Illumination (Green/Red) • Data Download • Made for iPod® • Vehicle Display Interface • Steering Wheel Remote Control Ready • Dual Inputs Art.nr.: IVA-D310RB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 2500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kvittering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 som det står i annonsen ingen skam bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 4000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 da kommer det seg. notere som bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kan godt det. Jeg regner med alt fungerer, og er i topp stand ? Og alt medfølger av ledninger, bruksanvisning etc. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 den er i tipp topp stand og alt funker som det skal. jeg skal se etter hva som ligger i bilen av bruksanvisninger og sånne ting. den fulgte nye bilen jeg kjøpte meg men vil ha en vanlig spiller isteden så da selger jeg denne hvis jeg føler prisen blir riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 tja ikke og anse som ett skambud vel, mer som starten på en auksjon ! og uten kvittering så kan det like gjerne være tyvegods for min del, så da er det jo billigere og ingen andre som hadde bydd så syns det var en grei start ! anyways en gratis bump var det iallefall! nok OT fra meg ikke så mye og blåse på en spiller, selv om det FRISTER ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 hehe neida det går bra. men skal leite i bilen å se hva jeg finner ivertfall så alt jeg har som har med den å gjøre følger selvfølgelig med ved salg. Er en kjempe flott spiller men ikke helt min greie med skjerm. klarer meg med en vanlig spiller derfor vurderer jeg å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ingen som er interessert altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ingen som er interessert altså? Du hadde jo bud på 2500, og på 4000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 ja men som jeg sa så gidder jeg ikke selge d en for slikk og ingenting. den er som ny og må ikke selge den så hvis ingen vil komme med ett mer normalt bud beholder jeg den bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassebass6 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 er det bare spilleren eller følger det med lydprossor, og converter til feks ipod bluetooth, osv..osv? for vist det er modellen som du seier og ha og kosta 11000 så skal dette vera med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå