matsn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 for å være ærlig vet jeg ikke. jeg vet det er en svær boks som følger med spilleren vet ikke om det er det du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassebass6 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 ja det stemmer nok det, men eg vill tro det skal vera ein litt mindre boks og vist ikke tar helt feil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 skrev pm til deg i går tror jeg. det følger med spiller og en eller annen boks. om dette er den greien du snakker om så følger den med ja. spiller og den boksen. har ikke tatt den ut av bilen da jeg ikke har noe ny spiller enda men alt som hører til følger selvfølgelig med av det som er i bilen. Mvh Matsn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 kan godt hende hehe. jeg har ikke skrudd den utav enda men skal ta å gjøre det hvis noen blir interessert. men skal se om jeg kan se etter i morgen om det er flere bokser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 kjøper den for 3000 jeg om du ikke har fått solgt den ennå! :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 keep dreaming my boy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 er dette den spilleren med den sikkelyg gamle og stygge menyen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 og det vil si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå