Gå til innhold

BMWCCN treff østlandet?


Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som veit noe om når neste treff på østlandet er? Jeg har aldri skjønt hvor jeg skal gå inn for å sjekke dette?

Jeg har vært medlem der i snart 2 år, men har enda ikke skjønt hvor jeg går inn for å se på hva som skjer rundt i landet :oops:

Noen som kan hjelpe meg med dette?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit noe om når neste treff på østlandet er? Jeg har aldri skjønt hvor jeg skal gå inn for å sjekke dette?

Jeg har vært medlem der i snart 2 år, men har enda ikke skjønt hvor jeg går inn for å se på hva som skjer rundt i landet :oops:

Noen som kan hjelpe meg med dette?

På forhånd takk!

Som S.Arnesen nevner skal vi ha en aktivitet regi øst avd 1 mars.

Dessverre er nåværende hjemmeside i øst avd for vansklig oppdatere da det trengs html kunnskaper. http://www.bmwccn.no/ost/ Vi er på vent iforhold til hovedklubben, der meningen er å få en ny type hjemme side og avd øst vil ut ifra denne også få ny hjemmeside.

Egentlig hører vel ikke østfold under noen avd, men øst avd har prøvd få med seg østfoldingene under denne sine vinger.

Det ligger ute på bmwccn.no egen terminliste http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... fault.aspx men om du følger med litt i fora på bmwccn.no, medlemsbladet eller bimmers vil du finne tråder for aktiviteter .

Tråden til 1 mars er bl.a her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101020

Ellers kan jeg mine om 25. Feb Årsmøte Avd. Øst kl 19.00 i hovedklubbens lokaler Strømsveien 223 Oslo - Øst : http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=502634

Mvh Glenn

Styremedlem bmwccn avd øst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god infomasjon :) Da henger jeg litt mer med :P Men litt dumt at det er treff så tidlig :? Veit ikke om jeg har fått ut bilen til 1.mars :?

Men om det er bare veier og snøen er smeltet, så blir jeg å se :D

Men i avdeling Øst, er det ikke noen sånne "pusse kvelder" og litt "kose kjøring" osv?

Bare ser det er mange av de andre avdelingene som gjør det :) Det hadde vært utrolig interessant utover på vårparten/sommeren :)

Synes slike ting er morsomt og sosialt :D

Så ser jeg selvfølgelig frem til kjøring på rudskogen og vålerbanen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":ts3cnbsy]Det er da cab-vær hele året? ;)

Og det er garantert snø og is ved Gardermoen.

Nei, stakkar bil :P De salter jo hvert 10 minutt her nede på østlandet, så biler som ikke er galvanisert er jo borte på noen år :P

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god infomasjon :) Da henger jeg litt mer med :P Men litt dumt at det er treff så tidlig :? Veit ikke om jeg har fått ut bilen til 1.mars :?

Men om det er bare veier og snøen er smeltet, så blir jeg å se :D

Men i avdeling Øst, er det ikke noen sånne "pusse kvelder" og litt "kose kjøring" osv?

Bare ser det er mange av de andre avdelingene som gjør det :) Det hadde vært utrolig interessant utover på vårparten/sommeren :)

Synes slike ting er morsomt og sosialt :D

Så ser jeg selvfølgelig frem til kjøring på rudskogen og vålerbanen :D

Bmwccn øst avd skal ha bl.a vårmønstring i Oslo i mai, sannsynligvis 2-3 autoslalomer iløpet av mai-sept. Styret i øst har diskutert bl.a pussetreff, sosial cruise tur ei helg men vi har inget spikkret.

Som nevnt lengre opp er det årsmøte og valg i bmwccn avd øst så har noen av medlemmene noe sterke ønsker/meninger om øst avd er dette kvelden å komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjemme den 25.feb =/ Men om du har mulighet osv, så må du gjerne si ifra at jeg og noen kamerater i allefall har svært lyst til å bli med på pussetreff, noen samlede turer og andre sosiale sammenkomster.

Høres bra ut dette!

Er utrolig artig å se andres biler og dele felles interesse osv.

Men dette høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjemme den 25.feb =/ Men om du har mulighet osv, så må du gjerne si ifra at jeg og noen kamerater i allefall har svært lyst til å bli med på pussetreff, noen samlede turer og andre sosiale sammenkomster.

Høres bra ut dette!

Er utrolig artig å se andres biler og dele felles interesse osv.

Men dette høres bra ut!

Det var jo synd. Mange som mener så mye men når det kommer til et stykke så ser vi de desverre ikke etc... . men jepp, skal ta med meg innspillet ditt og lagre i bakhode til styret jeg Joan E36. Nå skjeer det mye annet i andre avd også så fullt mulig slenge seg på aktiviteter der også. Følg med på bmwccn terminliste så har skjeer det noe omtrent hver helg for de ivrigste :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjemme den 25.feb =/ Men om du har mulighet osv, så må du gjerne si ifra at jeg og noen kamerater i allefall har svært lyst til å bli med på pussetreff, noen samlede turer og andre sosiale sammenkomster.

Høres bra ut dette!

Er utrolig artig å se andres biler og dele felles interesse osv.

Men dette høres bra ut!

Det var jo synd. Mange som mener så mye men når det kommer til et stykke så ser vi de desverre ikke etc... . men jepp, skal ta med meg innspillet ditt og lagre i bakhode til styret jeg Joan E36. Nå skjeer det mye annet i andre avd også så fullt mulig slenge seg på aktiviteter der også. Følg med på bmwccn terminliste så har skjeer det noe omtrent hver helg for de ivrigste :-).

Ja, hadde utrolig lyst til å komme på møtet, men jeg hadde ikke mulighet grunnet jobb. Men hadde vært utrolig artig med noe slikt som autoslalom osv :) Skal følge godt med på terminlistene :) Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe gardermoen på deg da joan?

Har ikke fått ut bilen min enda jeg da :( Men hadde jeg hatt bilen min ute, så hadde jeg helt klart blitt med :) Du da?

Jeg skal vel opp tenker jeg. så sant jeg får skrudd isammen bimmern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe gardermoen på deg da joan?

Har ikke fått ut bilen min enda jeg da :( Men hadde jeg hatt bilen min ute, så hadde jeg helt klart blitt med :) Du da?

Jeg skal vel opp tenker jeg. så sant jeg får skrudd isammen bimmern...

Ja, er sikkert utrolig artig. Var der inne en gang med Stian Klausen som driver klausentuning.no tidligere i vinter. Da var det også sladdetreff som han arrangerte, dette var en stor suksess. Men synd jeg ikke har noe bil med bakhjulstrekk om vinteren. Så jeg kjørte inn med en Golf 4 med 1.6 liters strikk motor og dro brekk og herjet. Selvfølgelig ikke like artig som med en bakhjulstrekker, men var artig allikevel :)

Skrudd sammen bimmeren? :? Montert nye deler eller har det skjedd noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...