Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Må kvitte meg med følgende da vi skal flytte og ikke har plass til disse lengre.. 1stk Varmestav 1stk Rensepumpe 1stk 250L akvarium 2stk Guløreskilpadder 1stk Lysrørlampe Div. Akvariums ting og endel mat til skillpaddene 3500kr Kan beskues i sandefjord Kan kontaktes på mail og telefon raymondromsdal@gmail.com 93041095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 bytte handler kan og være intressant, i nogenlunde samme prisklasse selvfølgelig bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvilken vei flytter du? Tenkte om du kunne evt vært behjelpelig sør att =) Hvordan er det med tanke på renhold, bytte av vann etc. På lik linje med fisk? Annen ting: hvem dør først... meg eller dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Er bare til et en mindre kåk her i sandefjord.. men, kan alltids møte deg noen plass Bytter vann annenvær mnd, rengjør pumpen/filteret vær 14dag.. har lest at de kan bli over 80år å disse er ikke så gamle, men de er fullvoksne i størrelse.. har ikke eksakt tall på alder men, tror de er 2-3år? så er en sjangse for at du kreperer først hehe Mvh Ray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Da er det nok meg som kreperer først ja. har jo kjøpt hus, så de kunne jo passet fint inn. Men må se litt ann, økonomien prioriterer oppussing og ikke skilpadder. Men du får si ifra om dere vurderer en mer eller mindre omplassering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 hehe, får de et godt hjem er jeg åpen for bud og selvsagt gratulerer med hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Er nå født og oppvokst med hunder og hadde akvarium helt til jeg og min X gikk ifra hverandre. Så har vel noe erfaring. Har egentlig vurdert en kamelon, men hvorfor ikke begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Når jeg tenker meg om hadde jeg faktisk vurdert en kr.sand tur, har en kompis som bor dær nede.. men, om du it har økonomi så er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ja hvorfor ikke starte opp en zoologisk hage wabby hvor folk kan male enn vegg eller to for å få se skilpaddene eller øgla di? hahahahaha *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ja hvorfor ikke starte opp en zoologisk hage wabby hvor folk kan male enn vegg eller to for å få se skilpaddene eller øgla di? hahahahaha *ler* Morroklumpen Men ang maling, så har jeg kjøpt 40 liter nå, så du får bare kjøre ræva de ned her og male. Har gjesterom og pils i kjøla. Så får du sett kr.sand også Men får se ang skilpaddene, kommer en lønn neste måned også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hehe, 40 liter maling? hadde det v ært 40 liter sprit så hadde æ ringt dæ og avtalt nu med engang! gjesterom? hadde ikke du samboer da? helvtte, æ skal nu vel ligge i senga ilage dokker, og ikkje vær redd..wont be any swordcrossing! DU derimot kan få ligge på gjesterommet E konge med skallpadde da, forutenom at du ikke kan kose på dem men du kan vel trene dem opp tell å stekke hauet ut på signal osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 kan jo på en måte kose me de, den ene hær kommer gående bort i beina dine når du sitt i sofaen og strekker ut hode.. liker å blir strøkke på halsen hans men, er it akkurat som å kose me en katt men, litt coolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Samboer nei. Det er det kleint med Men har forresten 15 liter hjemmelaga kiwivin som smeller noe jævli. Også noe wiskey av dyrere slag. Men har mine tvil om at du får ræva ned uansett =D Nei, ble ufattelig sugen på de dyra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 hum, carsoft? har du tilkobling til en 1995 BMW 750? skal få de for 3000kr om du tar sjekk på bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 faen, æ har et forslag! æ kjøpe di om du teipe dem tell pansret på 750`n, kjøre i 200 + og tar bilde av dæ hehe "helvette marvin korr fort det går! stekk ut hauet og få med dæ det her!" hehehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå