bergeee Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hallo. hvor er det best og jorde en m20 motor? noen plass du skal koble den på? nå har jeg kobla en kabel fra minus på batteriet og til toppen av blokka. men vil ha et bedre da jeg er litt u sikker på denne løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hallo. hvor er det best og jorde en m20 motor? noen plass du skal koble den på? nå har jeg kobla en kabel fra minus på batteriet og til toppen av blokka. men vil ha et bedre da jeg er litt u sikker på denne løsningen. da har jo motoren jording men det er viktig og ha ett godt jordingspunkt i karosseriet.. altså fra batteri til karosseri.. finn en solid skrue for eksempel en av skruene på dempertårnet og få på en solid kabel der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja har jording i toppen av demper tårnet, men derfra og bort til motoren, hvor er det beste jording ponktet på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ja har jording i toppen av demper tårnet, men derfra og bort til motoren, hvor er det beste jording ponktet på motoren? du må trekke egen jording til karosseriet.. ikke serie jorde det via blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 det går en jordings kabel fra batteri til jording pukt på toppen av støt demper tårnet. og en jordings kablel fra jordings ponktet og bort til motoren. men hvor er det best og feste kablenen i motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hmm, ser det noe fint ut med kabler som går til demper tårnet da? Eller er det bare jeg som ikke ser det for meg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Du har batteriet bak? hvorfor ikke ha jordingen i bagasjerommet, men bruk en solid skrue. og skaff deg en skikkelig endehylsetang for 16 kvadrat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 har batteri bak og forran men er ikke noe problem med jording ponktet i skjelve bilen. men hvor er det best og koble jordings kablene inn til motoren hen? nå står den på en skrue i innsuged. men hvor er best og sette den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 skjønner ikke hvorfor du skal koble til forran er jo ikke nødvendig det .. Hvis du måler koninuiteten fra bagasjerom til motorom så har du full kontinuitet, som betyr at du har full kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 er det ikke jordings bolt nede på blokka på m20 motorene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 vet ikke. Du kan jo borre et nytt hull om du ikke finner noe . Bruk en mutter og en bolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå