ParamedicX5 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Se link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16421321 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 I alle dager, kjøpte ikke du denna nettopp? Skifter bilder oftere enn jeg skifter truser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 I alle dager, kjøpte ikke du denna nettopp? Skifter bilder oftere enn jeg skifter truser du! Nja, kjerringa likte ikke dette helt. Hun vil ikke ha oppmerksomheten som fulgte med denne. Så får se om jeg kan selge den til en hyggelig pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Takk... Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 I alle dager, kjøpte ikke du denna nettopp? Skifter bilder oftere enn jeg skifter truser du! Tror jeg du må vurdere hygienen.. Har vel hatt den en måned eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Takk... Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... hehe Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! Lykke til med salg av bil/rypejakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Takk... Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... hehe jaja du får dama mi og jeg bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 For en kjempestrøken bil Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Steike flott bil! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 For en kjempestrøken bilJeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel Har forsøkt metode 3 lenge, når jeg har hat de andre E92/E93éne...men nå har hun nok skjønte at jeg har lært triksene. Hun vil ha X5, og det er første gangen hun har hatt en mening om bil. Vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Takk... Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... hehe Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! Lykke til med salg av bil/rypejakt. Takk...ser hva som kommer først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag Hva med brukt X3 og beholde smykket ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel Bilen er bare rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dagHva med brukt X3 og beholde smykket ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel Bilen er bare rå!!! Det er en grunn til at den pr i dag IKKE ligger på finn.no - men har begynt å forbrede meg på at jeg "taper slaget" i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 For ei kjerring heheh! Nydelig bil, lykke til med salg Takk... Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... hehe Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! Lykke til med salg av bil/rypejakt. Takk...ser hva som kommer først Med den innledningen blir det vel fort det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg