Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I alle dager, kjøpte ikke du denna nettopp? :lol:

Skifter bilder oftere enn jeg skifter truser du! ;)

Nja, kjerringa likte ikke dette helt.

Hun vil ikke ha oppmerksomheten som fulgte med denne.

:?

Så får se om jeg kan selge den til en hyggelig pris...

Skrevet
I alle dager, kjøpte ikke du denna nettopp? :lol:

Skifter bilder oftere enn jeg skifter truser du! ;)

Tror jeg du må vurdere hygienen..

Har vel hatt den en måned eller to..

Skrevet
For ei kjerring ;) heheh! Nydelig bil, lykke til med salg :)

Takk...

Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... ;-) hehe

Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! ;)

Lykke til med salg av bil/rypejakt.

Skrevet

For en kjempestrøken bil

Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn

Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg

Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte

Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende

Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen :wink:

Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel

Skrevet
For en kjempestrøken bil

Jeg ville personlig sett slik på dette hvis dere ikke har felles barn

Valg 1 Kjøp en gusjgrønn Polo i tillegg

Valg 2 Bytt ut kjerringa prompte

Valg 3 Gjør som jeg å mas mas mas. Det er jo det de gjør for svingende

Fruen er nå blitt såppas grei at hun bare kritiserer antall biler to tre ganger om dagen :wink:

Jeg vet hva jeg ville valgt. Bilen er døtøff TENK om jeg ikke hadde seks bimmers fra før og i tillegg tjente 500 000 mer i året. Da hadde jeg kommet løpede til deg(m penger) Behold den da vel

Har forsøkt metode 3 lenge, når jeg har hat de andre E92/E93éne...men nå har hun nok skjønte at jeg har lært triksene. :?

Hun vil ha X5, og det er første gangen hun har hatt en mening om bil. Vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... :shock:

Skrevet

Takk...

Enten bilen eller nye kjærring. Noen som vet om ei, så kan jo alltids hun byttes ut... ;-) hehe

Får du ikke tak i ei skikkelig stram rype med den kjerra der, så har du seriøst andre problemer og bruke kroner på!! ;)

Takk...ser hva som kommer først

Skrevet

Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag

Hva med brukt X3 og beholde smykket

ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel

Bilen er bare rå!!!

Skrevet
Det er bare å bruke litt sunn hundepsykologi/oppdragelse eller hva en nå skal si X5 er stor og uhåndterlig,spes i handlingsøyemed Vet ikk hvor mange kjærringer i suv som har parkeringsproblemer hver dag

Hva med brukt X3 og beholde smykket

ELLER igjen mas mas mas om hvor deilig bilen blir til ferien Suse nedover stradaen i åpen bil, Men kjøp en handlebag da vel

Bilen er bare rå!!!

Det er en grunn til at den pr i dag IKKE ligger på finn.no - men har begynt å forbrede meg på at jeg "taper slaget" i heimen :?

Skrevet

Takk...

Takk...ser hva som kommer først

Med den innledningen blir det vel fort det siste! :lol:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...