sladjan Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Er jo ikke snakk om at jeg bare kjørte pga forskjørsretten. Jeg prøvde stoppe men klarte det ikke. Hu har driti seg ut og dette er nok en ganske grei sak sånn forsikringsmessig skulle jeg tro. Spørs bare hvor lang tid hu gamla bruker på og sende skademeldinga til sitt selvskap. Jeg har opplevd dette selv, spessielt eldre folk som gjør sånt. Virka som de ikke klarer å bestemme seg, som oftest så har de god tid å kjøre ut, MEN de bestemmer seg å kjøre ut akkurat da jeg er ved krysse. Litt merkelig men hadde ikke jeg fulgt med hadde det gått til helvette. Trist det sjedde da uansett. Men jeg har lagt merke til at hvis man ikke er forsiktig nok selv så smeller det veldig fort og ofte. Legg merke til hvor forsiktig og oppmerksomt du skal kjøre framover hehe Etter at jeg har blitt påkjørt sist bruker jeg å trykke på bremsa flere ganger for å få oppmerksomheten fra bilen bak for å ikke blir påkjørt igjen og ser meg godt bak hver gang jeg skal stoppe. Håper det ordner seg for deg nå. Regner med du skal få igjen penger for bilens verdi også kjøper du den bare tilbake. De tar 10% av det du får erstatta tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hehe, ja det gjør jeg oxo kan man si. Tror takstmannen kommer i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 blir spendene og se hvor mye du får for bilen og om den blir kondemert:( Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Da har jeg sjekka priser for forsikringselvskapet på deler, så og si alt kom på 13000.- Så da kan ikke forsikringa skrote bilen. Jobba i hele går for og finne priser osv, livredd for at bilen skal bli skrota.. Så nå blir det spennende og høre hva representanten fra IF kommer frem gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Da har jeg sjekka priser for forsikringselvskapet på deler, så og si alt kom på 13000.- Så da kan ikke forsikringa skrote bilen. Hvilke deler har du tatt med da? Jeg hadde en tilsvarende skade på en bil engang, det kom på 87.000. Nå er riktignok deler til Citroen endel dyrere enn til BMW, men arbeidet koster mye også. Dessuten er det fort gjort at man ødelegger mer enn det man ser ved første øyekast. Ikke for å ødelegge dagen din, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 håper det ordner seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ilund Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 fikser det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Bilen er snart ferdig, Får vel svar i morra når den kan hentes, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 hvor mye kom skadene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 øm blir mye dyrer en det. jeg ble påkjørt, skrapte fangeren og panseret + grill. kom på 12 tusen. trengte bare lakke delene. Meen vis den blir kondømt. kan du jo kjøpe den tilbake for en liten slant. bare fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 13k? det var jo ekstremt billig. en ny framskjerm blei taksert til 3k + arbeid og lakk når jeg kjørte ut. når du i tilegg har lykt, frontfanger, fjærbein(?) innerskjerm, og diverse plast lurer jeg på hvilket verksted som ville ta dette for 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Kristian Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Der skal jeg levere inn bilen min iallefall. billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Taksten på min bil med knust rute ogherpa panser kom på 24000,- Så jeg syns du fkk det billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Delene fra koed kom på ca 13000. så kommer jo lakk og arbeid i tillegg. Jeg aner ikke hva taksten ble på, men det er ikke så innteressant heller da jeg får bilen tilbake retta og lakkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå