Gå til innhold

Sånn kan det gå når folk driter i vikeplikten

conan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, men har dukket opp noen småting nå som jeg har innspsert bilen i sola. Frontfangeren sitter skeivt på, ligger kant i kant på venstre side og stikker ut på høyre. Mangler noen deler som ble levert sammen med bilen. Ene lista mot panser på den skjermen som ble byttet samt et deksel bak på lykta som ble byttet. Uannsett er jeg fornøyd med og ha fått bilen hjem igjen, etter wounded in action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men har dukket opp noen småting nå som jeg har innspsert bilen i sola. Frontfangeren sitter skeivt på, ligger kant i kant på venstre side og stikker ut på høyre. Mangler noen deler som ble levert sammen med bilen. Ene lista mot panser på den skjermen som ble byttet samt et deksel bak på lykta som ble byttet. Uannsett er jeg fornøyd med og ha fått bilen hjem igjen, etter wounded in action :)

Blir vel levert tilbake til verksted igjen da? du kan ikke komme med skjev fanger på treffeti påska vettu :wink:[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

versteder er så sykt slurvete, frontfangern min klarte dem ikke og plassere på fanger jernet ortlig engang, så dem skrudde til fangern med noe selvborrende skruer istedenfor... og grillen sitter 1cm for langt inn enda.. skader som var på bilen når jeg fikk den i fra tidligere eier fikk skade på den.. ikke nok med det, dem bytta til gammel type grill også, enda det satt 97 på den før.. emn kan liksom ikke gå og klage nå heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som det ikke er så jævlig nøye så lenge det er forsikrings sak. De får jo penga uannsett, og billigere de gjør det jo mere tjener de selv. Jeg var og etterlyste lista osv men fikk til svar at dette hadde de ikke fått. Jeg VET de fikk det. Da jeg la alle delene utover gulvet ved skaden på bilen for takstmannen og se. spurte om og gå inn og se etter det, men det kunne jeg ikke. Ser nå når det er mørkt at det er styrkeforskjell på gamle og nye ccfl ringene. Så må vel kjøpe dette nytt selv. Samt den lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...