Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:lol: bygdetulling... er du så dum å betaler så mye penger, kan du bare sitte der... forbanna innavla bondetamp... du har bare gått av dette... du som har gjort dårlig grunnarbeid :lol:
Skrevet
:lol: bygdetulling... er du så dum å betaler så mye penger, kan du bare sitte der... forbanna innavla bondetamp... du har bare gått av dette... du som har gjort dårlig grunnarbeid :lol:

whataf........????

Skrevet

whataf........????

jeg bare tullet ;-)

Skrevet

Hørt om stor bokstav, eller?:P

Dessuten heter det "er du så dum og betaler" (evnt. "så dum at du betaler") og "du har bare godt av dette".:P

Nevnte jeg at jeg liker bygdetullinger?:)

:lol:

Skrevet

Hørt om stor bokstav, eller?:P

Dessuten heter det "er du så dum og betaler" (evnt. "så dum at du betaler") og "du har bare godt av dette".:P

Nevnte jeg at jeg liker bygdetullinger?:)

:lol:

jeg vet det... er jo liksom meningen med innlegget også :-) hehe...

spesielt siden kevin ikke er hverken bonde eller tulling :-)

Skrevet

Hva har jeg lært? At du ikke kommer noen vei med å være snill gutt.. Kjør på og vis at det er alvor fra FØRSTE samtale.. Kan godt være hyggelig, men la det aldri hvile tvil om hvor du vil hen..

Dette er helt riktig. Jeg tror alle typer håndtverkere forholder seg til forskjellige kunder eller type mennesker på ulik måte også. Jeg har hatt dårlig erfaring med ganske mange forskjellige håndtverkere i samme prosjekt (med fellesnevner billig i pris).

I kundeforhold hvor en kjøper tjenester så bli aldri kompis med en håndtverker, det vil bli utnyttet. Sett krav på forhånd og ha klare avtaler. Ikke vær "snill gutt" og vis for mye godvilje når de spør om utsettelser osv. Kunne skrevet et langt foredrag... Husk at de jobber for deg og er betalt av deg, ikke la noen ha deg rundt lillefingeren. Jo yngre man er desto vanskeligere kan dette være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...