Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

strekke den etter en vask i oppvaskmaskinen :)

Tenker man bare kjøper seg lengre bolter jeg =)

Ble H&R spacere med bolter og TUV på meg !

Skrevet
Mener det må stikke ut like mye, som bolten er tykk..

M12 må stikke ut 12mm osv.. ;)

Det vanlige er å forlenge bolten like mye som spaceren..

Hvordan forlenge bolten...?

Med en boltestrekker vel :lol: Nei, må vel kjøpe nye lengre bolter. Det han mener er vel at bolten må gå et visst stykke inn i navet. Så om du har M12 bolter (12mm) så må disse gå 12mm inn i navet..

(Mulig alle skjønte dette, men jeg syntes at kanskje var litt difust skrevet)

Skrevet

Enn hvis man har bolter som sitter fast i navnet og felgene skal festes med en mutter...? Hehe, håper dere skjønner hva jeg mener... Noen sier at minimun runder en mutter skal gå før den stopper er fire runder. Noen som har noe info om det. Har kjøpt felger til Lc`en og der går muttrene fem runder før de er kommet helt inn til felgen...

Skrevet
450kr pr side for spacere :shock: Det er det sjukeste jeg har sett....

Stod under prisene at det var for to sider/en aksel.. Men fortsatt ikke rimelig da.. Men hvis de har TÜV så er det vell ikke så ille?!

Skrevet

Mener dere at fem runder er for lite...? Felgforhandleren mente det skulle gå bra...

For at bolten skal ha den styrken det er meningen at den skal ha, så skal den være så langt skrudd inn som diameteren. Som Superbeetle har forklart overfor her. Viss fem runder er like langt som diam så er det ok.

Jeg hadde ikke tatt sjansen på noe mindre enn det. Er nok ikke kjekt å miste et hjul

Skrevet

Mener dere at fem runder er for lite...? Felgforhandleren mente det skulle gå bra...

For at bolten skal ha den styrken det er meningen at den skal ha, så skal den være så langt skrudd inn som diameteren. Som Superbeetle har forklart overfor her. Viss fem runder er like langt som diam så er det ok.

Jeg hadde ikke tatt sjansen på noe mindre enn det. Er nok ikke kjekt å miste et hjul

Ok, skal sjekke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...