sporck88 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 fikk bilen fra verksted istad, og gleda meg til alt var OK men det var det ikke... samme som skjedde før, ingen kjøling... den overoppheter seg og blåser ikke varmluft! hva kan dette være? takker for alle svar, er mildt sagt fortvila :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 termostaten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 mye mulig, jeg vet ikke! den blåser kaldt i varmeannlegget og overoppheter seg! mye koster en termostat? er det lurt og kjøpe brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 termostat er ikke så veldig gale... jeg bestilte fra koed og betalte vel ca 500kr. Husker ikke helt. Men noe rundt det pluss minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 okok! men trenger et kjapt... sånn at jeg kan smelle det på idag! er det lurt og kjøpe brukt? eller skal jeg gå for et nytt ett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Får du tak i et brukt nå som du vet funker er det jo verdt å prøve kanskje... for å se om det fikser problemene, men sånne ting ville iallefall jeg personlig kjøpt nytt da det kan være fare for at den brukte går i stykker innen kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Vil sjekka om det er luft i systemet ditt. Hvis det er det, så vil den vel oppføre seg som du sier. Skru opp lufteskruen på ekspansjonstanken og la motoren gå. Du må etterfylle vann hvis det forsvinner fra tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 henta den fra verksted for en time siden! regner med at når han bytta pumpa og fylte kjøleveske at han luftet systemet? eller er ikke det vanlig prosedyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Joda, ser den, men er jo noe som ikke stemmer. Så et sted må man jo begynne å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 ja.. jeg får prøve og lufte baiern min etterpå! og hvis ikke det funker så får jeg forte meg og handle inn ei litta termostat og pøve det, skal liksom kjøre norge på tvers imorra kveld, så hadde vert greit med bil takker for allt svar, og kommer dere på no mer er det bare og slenge det ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå