Gå til innhold

overoppheting, har skifta vannpumpe, reimer og kjølevæske

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk bilen fra verksted istad, og gleda meg til alt var OK :D men det var det ikke... samme som skjedde før, ingen kjøling... den overoppheter seg og blåser ikke varmluft! hva kan dette være?

takker for alle svar, er mildt sagt fortvila :/

Skrevet

Får du tak i et brukt nå som du vet funker er det jo verdt å prøve kanskje... for å se om det fikser problemene, men sånne ting ville iallefall jeg personlig kjøpt nytt da det kan være fare for at den brukte går i stykker innen kort tid.

Skrevet

Vil sjekka om det er luft i systemet ditt. Hvis det er det, så vil den vel oppføre seg som du sier. Skru opp lufteskruen på ekspansjonstanken og la motoren gå. Du må etterfylle vann hvis det forsvinner fra tanken.

Skrevet

henta den fra verksted for en time siden! regner med at når han bytta pumpa og fylte kjøleveske at han luftet systemet? eller er ikke det vanlig prosedyre?

Skrevet

ja.. jeg får prøve og lufte baiern min etterpå! og hvis ikke det funker så får jeg forte meg og handle inn ei litta termostat og pøve det, skal liksom kjøre norge på tvers imorra kveld, så hadde vert greit med bil :P takker for allt svar, og kommer dere på no mer er det bare og slenge det ut her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...