Gå til innhold

Noen som vet hvor gamle bilen min holder til?


 Share

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen vet hvor gamle bilen min holder til nå? jeg solgte den til en kar oppi bergen område. Er SD skilt på den. Hadde vert kjekt å sitt bilder hvordan den så ut nå. Bilen ble inportert av min far i 2006 og var strøken!!!!, hatt en eiger(gammel dame) baksetene var aldri brukt.

Bmw320Avaldsnes.jpg

Bmw320kirke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var fin :wink:

Var ganske fin så lenge den var i mitt eie hvertfall, men den nye eieren lånte den vekk til en kompiss som krasja den, så ble den fiksa opp igjenn med front fanger, leppe, skjermer, et sideskjørt, panser, lykter, lakk osv. hadder vert kjekt å sett bilde av den sånn som den så ut i dag :)

solgte den til bergenområde i mai 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var fin :wink:

Var ganske fin så lenge den var i mitt eie hvertfall, men den nye eieren lånte den vekk til en kompiss som krasja den, så ble den fiksa opp igjenn med front fanger, leppe, skjermer, et sideskjørt, panser, lykter, lakk osv. hadder vert kjekt å sett bilde av den sånn som den så ut i dag :)

solgte den til bergenområde i mai 2008

Det er ikke bare bare å låne bort bil :( Så det var en del skader. Hvordan krasjet han den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var fin :wink:

Var ganske fin så lenge den var i mitt eie hvertfall, men den nye eieren lånte den vekk til en kompiss som krasja den, så ble den fiksa opp igjenn med front fanger, leppe, skjermer, et sideskjørt, panser, lykter, lakk osv. hadder vert kjekt å sett bilde av den sånn som den så ut i dag :)

solgte den til bergenområde i mai 2008

Det er ikke bare bare å låne bort bil :( Så det var en del skader. Hvordan krasjet han den?

vet ikke hvordan det skjedde, var hvertfall frontkollisjon.

E30 dale:

Ja avaldsnes kirkå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...