AlXz Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Aldri gjort dette før, så er greit med litt tips Har skrapet vekk det aller meste av den gamle papp? (grønn) pakningen med tapetkniv. Sitter litt igjen jeg skal skrape vekk. Eller er det noe væske som lett løsner dette? Noe jeg bør gjøre etter at pakningen er fjernet før jeg monterer ny? Har fint våt-pusse papir om det er nødvendig. Eller så har jeg rødsprit jeg tenkte å gå over med én gang.
blade77 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 du får kjøpt egne pakningsfjerner på spray. Fungerer godt men tar også lakk. så vær forsiktig når du bruker.
AlXz Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 du får kjøpt egne pakningsfjerner på spray. Fungerer godt men tar også lakk. så vær forsiktig når du bruker. Spurte etter det endel steder i går.., men ingen jeg spurte hadde. Hvor får man tak i dette??
blade77 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 mener å huske at Wurth har det. Burde og kunne få tak i det på Torshov bilrekvisita osv.
D.Toft Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 et det trangt om plassen? prøv en slik, http://www.biltema.no/products/product. ... emId=88310 eller en slik, http://www.biltema.no/products/product. ... emId=81369 silikonfjerner: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=78294
E36Cab1 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Får også en lim/pakningsfjerner på sprayboks fra Biltema.
AlXz Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Har brukt tapetkniv og fiint våtslipepapir nå. Håper det holder.., skal gå over litt til. Så renser jeg med rødsprit, lar det tørke/fordampe og deretter setter på ny pakning? Den nye pakninga er av metall. Langs kanten på innsiden sitter det en liten svart gummi greie rundt hele.. Skal denne sitte på, eller skal den av?? Kanskje et dumt spørsmål, men har aldri byttet en pakning før faktisk
Haug530D Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Er det toppakning? skal ikke fjerne noe fra pakningen nei. Ser nå at det er mest sansynlig bunnpannepakning ja, nei skal heller ikke fjerne noe fra denne. Kan uansett lønne seg å ha litt pakningstoff på begge sider av pakningen.
AlXz Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Er det toppakning? skal ikke fjerne noe fra pakningen nei.Ser nå at det er mest sansynlig bunnpannepakning ja, nei skal heller ikke fjerne noe fra denne. Kan uansett lønne seg å ha litt pakningstoff på begge sider av pakningen. Er bunnpakning ja.
AlXz Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Den nye pakninga er av metall. Går fint å bare sette på den og stramme til etter at papp pakninga er borte? Eller bør jeg fylle på litt flytende pakning også?? Vil helst slippe å gjøre dette flere ganger for å få det tett Tusen takk for tips.
AlXz Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Her er pakninga.., der ser dere den svarte gummi "lista" jeg snakket om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå