Bauge Racing Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hallo tenkte å ligge ut noen bilder av trallo mi som eg har hatt noen mnd no ..så tips til ting og tang bare te å gje ris og ros litt dårlige bilder sia mobil bilder og ett bilde tå trålle mitt :)som e klar te å kjøre bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Har du satt på streameren eller fjernet den? Ser hvertfall bedre ut uten den, og oz-klistremerkene. Ser fin ut ellers ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 fjern klistremerkene, det ser jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 det baug racing ska vekk ja .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 o.z burde du å fjerne:) da ser bilen mye bedre ut, alt av klistremerker herper bare bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Behold klistremerkene du hvis du liker de... Er viktig å ha bilen slik DU vi ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 hehe takk for det du bauge racing ska vekk men oz merka beholder eg .. syns det blei litt harry med bauge racing .. men ka syns folk om vist eg hiv inn bmw power oppe i vindauget ? noe spess fint ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Delte meiniger om det og du Syns du det er fint så sett på, er ikke det værste du kan gjøre..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 "Racing tralle" er det hvertfall ikke;) Men du har jo Bmw power så da er det jo bedre.. Streamer er noe av det første 18-åringer setter på, og det første 22-åringer tar av, derfor er det endel delte meninger.. Når man ser på endel bilder av biler med toppstripe, er det svært sjelden man finner noen som kler det og som ser kul ut med det.. Personlig hadde jeg det før, men nå er det evig mye kulere med frontrute med innlagt solstripe øverst.. Det koster mye mer, men det er mye tøffere.. Se på noen bilder av bilen min så skjønner du hva jeg mener;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Pen farge til E34 det der Syntes godt du kan ha OZ merker jeg, iallefall så lenge du har ceres felgene. Men ville tatt bort et av de på siden. Ble litt rart med et foran nede på skjermen pluss det bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Bytte pære i ene grøftelyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 takk for det pæra ja .. vart litt kuking når eg satt på ae .. men funker no lure på klaske på turbo på den .. noen tips og sånt ? kina turbo? ja eneste grunnen eg kjøpte den .. var fargen og croma/sølve lister rundt syns det var så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Flott E34, men dropp soting hvis du bare skal ha det i bakrutene Er heller ingen stor fan av belteputer, men det er jo din bil, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Behold klistremerkene du hvis du liker de... Er viktig å ha bilen slik DU vi ha den.. Nei, her er det nok best at de forsvinner alltogether Pen bil, elsker de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå