Gå til innhold

hvilken eksos eller eksospotte?


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde en chevy 6.5 td.. den satte jeg et kn filter på.. konfilter.. ble syk turbo lyd.. hørtes ut som man hadde dump..

Ang. scania så fjerner vi bare største eksos potta på de.. og beholder "gnistfanger" potta.. da får man også denne eksos lyden..

Har forsøkt scania v8 med fjernet storpotte og åpent luft filter.. ble altfor mye bråk.. så ble og sette på igjen luftfilter.. boksen altså..

Tror om du fjerner kat og går for en eisnmann potte så blir det pen lyd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg kommer med en video på youtube. aldri gjort slikt før, men det skal vi trikse til hvis resultatet blir bra. fått time på torsdag til fjerning av 2 mellompotter som visstnok inneholder katalysator

eisenmann bakpotte blir ikke aktuelt dette året hvertfall. må først se åssen det blir med den jeg har nå

kn filter skal og på plass, men det blir et slikt som er likt orginalt så tror ikke det blir det helt store utslaget. tok av luftfilteret helt igår og det ble overhode ingen forskjell i lyden bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

yes yes...då var bilen endelig ferdig og alt er på stell. må si meg godt fornøyd med lyden...tilbakeslag-lyden er ikke i nærheten av den som er på videoen som er i starten av denne tråden, men hører mer av susingen til turboen og den er blitt en god del grovere i "lydgangen" . det er litt forskjell i lyden på tomgang og under kjøring. passelig hissig lyd ved fult pådrag

har vært og lånt meg et digitalkamera så skal se om jeg får til å lage en video eller 2. har aldri gjort det før så det blir jo spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...