Reef89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 fikk tak i nytt motor ledningsnett, men viste seg å ikke passe selv om det var fra samme type motor, men var en annen modell. Så det må være til: BMW E36 318I AUTOMAT 1994 MODELL noen som har?? HaSteR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 vist d er samme fra 316 m43 94mod så har jeg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Motorledningsnett du er ute etter altså. Automat er vel anderledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Motorledningsnett du er ute etter altså.Automat er vel anderledes... hmm... har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 vist d er samme fra 316 m43 94mod så har jeg til deg noen som vet om det er samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Motorledningsnett du er ute etter altså.Automat er vel anderledes... hmm... har du? Jeg har nok ikke nei, dessverre. Men du har vel div ledninger/kontakter som går til girkassa og girvelger og sånt??? Eneste av ledninger der på en manuell bil er ryggelysbryter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 er en grunn til at en ledning smelter sånn. er nok kortslutning ett eller annet sted. hadde sjekket opp i det før jeg hadde byttet det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 er en grunn til at en ledning smelter sånn. er nok kortslutning ett eller annet sted. hadde sjekket opp i det før jeg hadde byttet det ut. tror ikke det er det, har målt i alle sikringer og kontakter, Men må jo uansett ha nytt ledningsnett. Alt virker på bilen, problemer oppstår kun når bilen er av, da tappes batteriet fort så lenge + kabelen er tilkoblet. Og det er vel ikke så rart når en kabel har smeltet seg sammen med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 er en grunn til at en ledning smelter sånn. er nok kortslutning ett eller annet sted. hadde sjekket opp i det før jeg hadde byttet det ut. tror ikke det er det, har målt i alle sikringer og kontakter, Men må jo uansett ha nytt ledningsnett. Alt virker på bilen, problemer oppstår kun når bilen er av, da tappes batteriet fort så lenge + kabelen er tilkoblet. Og det er vel ikke så rart når en kabel har smeltet seg sammen med andre. hadde uansett dobbeltsjekket. har vært borti en bil der motorledningsnettet smelta pga oppvarminga til oljeåndinga hadde kortslutta. er ikke så lett å finne kilden til problemet når ledningene smelter inn i hverandre. er ikke oppvarming til oljeånding på din bil. men er andre komponenter som kan kortslutte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhansen Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 har til 318 m42b18 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 har til 318 m42b18 da? passer det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 har nå fått tak i ett ledningsnett, men selger sier det er til en annen modell en min som er 1994, er samme bil 318IA M43B18 ,passer det fordiom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 fikk tak i nytt motor ledningsnett, men viste seg å ikke passe selv om det var fra samme type motor, men var en annen modell. Så det må være til: BMW E36 318I AUTOMAT 1994 MODELL noen som har?? HaSteR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 bumper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 har ett ledningsnett fra 316i automat om det hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå