[space] Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Da har jeg offisielt startet cab-sesongen, så da er det bare å legge ut bilder etter hvert som dere henger dere henger dere på! -4 grader og sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Savner cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Hehe Cab-sesong ja Må nok vente en måned eller to før jeg kan legge inn slike bilder Er ikke så ille å kjøre cab når man har på vindavviseren og full varme, men er ikke like sjarmerende som når det begynner å bli varmere i luften og man kan sitte i t-skjorte og shorts Men legger inn bilder her etterhvert jeg også, men synes dette var litt tidlig haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 *Ut og finne vinkelsliperen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Har vert ute å kjørt 2 dager uten tak nå =D første turen var vel 22.02 ^^ Ikke så lett å ta bilder i fart, da jeg kjører ^^ Men er jo enda veisalt som dere ser.. men ikke så gale! kunne godt hatt en vindaviser da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Se der ja! Bilen så jo ikke ut på utsiden, så "innebilder" var en slager. Men nå har jeg vasket også, så nå er den ikke så værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 er det ikke veldig kjipern med cab nå da? Må holde stooor avstant til bilen foran da... hehe bilen min blir spruta ned av bilene foran selvom jeg holder både 1003 og 1004... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Joa, men spruter ikke noe inn. Brukte til og med spylervæske i sta. 0 problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 solgte min E36 328i islutten av sommeren ifjor: etter 1,5 mnd med ny eiger: skulle gjerne hatt joinet med nye tidlige cab bilder,men sån ble det altså ikkje;( R.I.P. 328 cab! stort savn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Herlig tråd! Kommer til å poste noen bilder framover her ja Her et par MØRKE bilder fra da jeg kjøpte bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 må nok vente iallefal 2mnd før eg legge ut bilder her cab skal stå inne til de er sol og varmt syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 hm aldri for tidlig nei! Her har det snødd i hele dag så ingen håp om åpen bil enda. Disse bildene er jo tatt på "nesten" samme tid i fjor. Var -2 med taket nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 noen gode minner fra i fjor iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Må innrømme at jeg gliser litt over de som kjører med taket nede så tidlig... det er jo fortsatt en meter snø på østlandet.. Hardtopen står fortsatt godt fast på vår 'cab', og kommer til å forbli der noen måneder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå