badsha Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 ":rhj8aw77]Da har jeg offisielt startet cab-sesongen, så da er det bare å legge ut bilder etter hvert som dere henger dere henger dere på! -4 grader og sol! tommern opp for deg space!! hyggleig å se deg tilbake;)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Her er min kjære lille cab som dessverre måtte selges til fordel for lurvete gammel 34 med større baksete. Får bare håpe at 34'en kan bli like fin engang, selv om det er litt kleint å få ned taket på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Steike! Den såg blank og fin ut Luftwaffel Var finvær i helga så da vart det lufting av cab her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har vel ikke lagt ut bilde av nycabben min her Var godt å ha topløs bil igjen Her på vei hjem etter kjøp, etterfulgt av den første vasken, og et bilde av hele bilen:) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Sexy cab du har skaffet deg Håper du tok "av" de lykte-senkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 får legge ut bilde av min gamle e30 cab jeg da, uheldigvis kom første snøen den dagen vi hadde masse fri på skolen :'( hadde bilen i hele 19dager ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 måtte jo selfølgelig ta meg en tur til gatebil da været var så bra godt med cab da gradene ligger på 25-30 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Sexy cab du har skaffet deg Håper du tok "av" de lykte-senkerne De er ikke bare tatt av, de er også solgt og sendt bort Du ser bilen uten på det nederste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 En stykk nypolert E30 klar for cruising rundt i byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser blank og fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Alltid kjekt å gi den litt ekstra kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 ikke bilde i solskinn men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Sexy cab du har skaffet deg Håper du tok "av" de lykte-senkerne De er ikke bare tatt av, de er også solgt og sendt bort Du ser bilen uten på det nederste bildet Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 har blitt litt cruising med dama sin nye cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå