Stianvi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 du har ikke fusk hele tiden med veiv sensor som er gåen, vanligvis er at den ikke begynner å fuske før motoren er blitt varm. jeg ville anbefalt deg å dra på et verksted som kan diagnostisere feilen. blir litt dumt å bytte deler på måfå. kan fort koste deg mer penger. drar du til et frittstående verksted så er det ikke så altfor mange kronene det koster deg
MotorViagra Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ikke stol alltid på diagnose. Dette er en hendelse som jeg hadde her om dagen. Bilen fusket på 5000omd. Feilsøkte på 3 forskjellige verksteder. Mekkonomen fikk disse: 2 bankesensorer Alle coilene Tenningskrets Kam sensor Veiv sensor Jpl fikk disse: Alle coilene 2 banke sensorer Kam sensor Så ringte jeg bmwspesialiten i skien: De fant kun lmm. Så da stod jeg der.. Jeg skiftet: Alle coilene Veiv sensor Kam sensor Bensin pumpe Lmm Styrenhet Men fortsatt var feilen der.. Til slutt glemte jeg å skru på lyset å bilen fungerte som den skulle, altså det var dynamoen som ikke klarte å lade nok. Heldigvis kjente jeg noen som hadde noen av disse delene vis ikke hadde det blitt rimelig dyrt skulle jeg kjøpt alt nytt. Ble bare til at jeg kjøpte, bensinpumpe,kam sensor og vei sensor. Ikke stol 100% på diagnose!
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Helt enig, ikke stol 100% på diagnose, bilen min var treg å starte å hadde dårlig drag før jeg kom litt opp i turtall, fant ingenting på diagnose. Byttet veivsensor og bilen ble som ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå