Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Er det 2 typer M5 frontfangere? Den som jeg skal montere ser sånn ut: Men når jeg kikker litt rundtom er det noen som har en list inni der hvor gitteret mitt kommer, hva er dealen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Det øverste er m5 fanger og den nederste er m-tech fanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Det øverste er m5 fanger og den nederste er m-tech fanger... Har kikket litt på Finn og ja det ser ut for at det er M5 fanger jeg har da. Så når en E39 har blitt levert med M-Tech rundtom er det da den nederste fangeren som er fabrikkmontert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Det øverste er m5 fanger og den nederste er m-tech fanger... Har kikket litt på Finn og ja det ser ut for at det er M5 fanger jeg har da. Så når en E39 har blitt levert med M-Tech rundtom er det da den nederste fangeren som er fabrikkmontert da? Den nederste fangeren? er det flere av dem? Når en bimmer har m-tech pakka har den andre fangere og skjørter, oppgradert understell, også er det vel noen andre interiør detaljer mener jeg å huske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Det øverste er m5 fanger og den nederste er m-tech fanger... Har kikket litt på Finn og ja det ser ut for at det er M5 fanger jeg har da. Så når en E39 har blitt levert med M-Tech rundtom er det da den nederste fangeren som er fabrikkmontert da? Den nederste fangeren? er det flere av dem? Når en bimmer har m-tech pakka har den andre fangere og skjørter, oppgradert understell, også er det vel noen andre interiør detaljer mener jeg å huske... Hehe, nei når jeg sa den nederste så mente jeg M-Tech fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå