Falk Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Hei Har nettopp oppgradert til nye lykter (face-lift 2001). I dag oppdaget jeg noe underlig. Parkerte bilen og skrudde av tenningen. Da jeg skulle gå ut av bilen kom jeg nær blinklyset slik at den ble stående i nedre posisjon (til venstre). Da gikk plutselig venstre bremselys på samt blinklys foran. Tok jeg blinkys opp (til høyre) gikk høyre bremselys og blinklys på. Dro jeg spaken for fjernlys bakover (blinking) skrudde jeg på nærlysene. Skal det være slik? Noe må være galt? Er forøvrig ikke jeg som har montert dette, men verkstedet der jeg kjøpte bilen. Skal tilbake dit for å fikse en bakskjerm som er montert galt, så da håper jeg at de kan se på dette også. Men noen her inne har kanskje peiling på hva som er galt slik at jeg kan rettlede verkstedet... Mvh Sander Bergh
mrhansen Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 jeg hadde noe av det samme. klipte av kontakten til henerfeste lyset så var det i orden.
anders87 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Det skal vel være sånn.. Er for og vise folk at det står noe der hvis det er mørkt ute, f.eks du parkerer i en trang gate kan det jo være kjekt og markere for andre hvor hjørnet på bilen er..
Gjest Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Er mange biler som har det sånn. er vel ikke alltid nødvendig å ha alle parklysene på.
Falk Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Men med tenningen av og nøkkelen ute. Skal det likevel være slik?
Lars89 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Hadde sånn på E46en også. Glad jeg hadde godt batteri
Otis Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Dette er helt vanlig på E39 ihvertfall. HAr likens på min bil.
pita Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 var ikke klar over dette. men kjekt å vite men da du blikker som du sier, da nærlyse slår seg på, er sånn "follow me home" funksjon slukker vel etter ca 20-30sek..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå