fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 hadde griseflaks igår da jeg paserte onkelblå i 140 på motor veien , brukte ikke blink lys og krysset litt i sikk sakk her og der, eneste som var at hu kjørte etter meg med sirene , side om side og ga tegn om at jeg skulle ta det litt med ro:) rart henne ikke stoppa meg:S Bilen hun kjørte var en volvo v70 sivil sota ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 da hadde de nok ingen måling på deg... var ho alene i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 noen som har flaks da skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ja hu var alene i bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjør normalt og bruk hode litt mere enn gassen så går det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Som om det kunne gått noe bedre enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ikke like flaks som den /de IDOTENE som parkerte I HUSVEGGEN hos meg i går da altså. Kjærringa satt i stua med ett glass vin, jeg stod i hobbyrommet/kjelleren med en kald pils og verktøy og justerte litt på en Abarth motor, når dt plutselig smalt noe jævlig i husveggen. Ut av bilen (en Bimmer dessverre) ruller det fire unge gutter rundt 20-25, fulle og gale. Jeg løper ut, kjærringa ringer politi, gutta i bilen sjangler litt rundt før de forstår at politiet er på vei, da løper de vekk. Politiet kommer og leter litt mens jeg dirrigerer politiet ettersom jeg ser hvor gutta gjemmer seg, og når hundepatruljen kommer så prøver guttene først å løpe vekk og gjemme seg, men blir fort tatt en etter en, en av dem motsetter seg arrestasjonen og politiet sender hunden på ham (noe som resulterer i ett bitemerke i armen. hehe Sjåføren blir tauet inn, passasjerene blir frisatt etter en stund. I løpet av natten kommer kompisene for å se på bilen og begynner å bli rimelige hissige mot meg og maddamen, kjenner på husdøra og kaller oss for ferdige jævla homoer osv..... ler I dag står bilen fortsatt godt parkert i husveggen, og jeg akter å la den stå der til eieren kommer for å hente den, da skal jeg virkelig stå å le av denne / disse IDIOT(ene). Fyllekjøring er noe jeg virkelig setter lite pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bimmerfører: Du må være en -rimelig- laidback person, sikkert godt voksen? Som lar kompisene holde slikt leven midt på svarte natta? En ting er at man som bekjent/venn gjerne vil se ulykkesbilen, det kan jeg forstå, men å bli hissig mot eierne av huset samt faktisk kjenne på døra, det er å gå langt over streken! Dette hadde jeg anmeldt på flekken, selvom det desverre sikkert ikke hadde skjedd noe allikevel Du får jo som du sier uansett en meget god latter når eieren av bilen henter der, hvis ikke falcken tar jobben Er det lov å spørre hvor i Østfold dette skjedde, da jeg selv bor på Ambjørnrød, Fredrikstad nord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bimmersimen; Er det mulig....Regner med du ender opp med noe ersatning for skadene de har påført tomta di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bimmerfører: Fy faen så utrolig provoserende det må ha vert, iallefall når de kommer tilbake igjen og slenger dritt. Du får trøste deg med at når de henter bilen så er de edru, og med mindre de noe bortkastet pakk som kun en mor kan like, så angrer de noe hemningsløst da, og da skal du stå og le av de! Blir vel forholdsvis dyrt for de òg, i form av bøter og reperasjon, både av bil og hus. Når jeg var en liten gutt (mindre gutt en jeg er nå iallefall, ca 10 kanskje), så tok nabogutten som bor overfor meg, og satt seg inn i mazda-pickupen til faren, og skulle leke litt med giret. Endte opp med at den bilen raste ned i huset vårt, rett i hjørnet, var flaks det da, så ble minimalt med skader på huset. Hugser jeg satt å så barnetv da dette skjedde, fikk meg en liten støyt! Men det var jo da uskyldige barnestreker, noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 I løpet av natten kommer kompisene for å se på bilen og begynner å bli rimelige hissige mot meg og maddamen, kjenner på husdøra og kaller oss for ferdige jævla homoer osv..... ler Menne, den skjønte jeg ikke. Hva har dere gjort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bimmerfører: Du må være en -rimelig- laidback person, sikkert godt voksen? Som lar kompisene holde slikt leven midt på svarte natta?En ting er at man som bekjent/venn gjerne vil se ulykkesbilen, det kan jeg forstå, men å bli hissig mot eierne av huset samt faktisk kjenne på døra, det er å gå langt over streken! Dette hadde jeg anmeldt på flekken, selvom det desverre sikkert ikke hadde skjedd noe allikevel Du får jo som du sier uansett en meget god latter når eieren av bilen henter der, hvis ikke falcken tar jobben Er det lov å spørre hvor i Østfold dette skjedde, da jeg selv bor på Ambjørnrød, Fredrikstad nord? Folk kan få lov til å ha så mye morro de vil uten at jeg pleier å bry meg med det, har nå selv vært ung og anser meg langt fra gammel med mine tett opp under 40. Men når det kommer til fyllekjøring så blir jeg faen så provosert og forbannet. Heldivis for gutta i bilen og huset så var det en diger snøhaug som dempet smellen, slik at det kun var bilen som fikk skader. Hendelsen skjedde i Askim, såføren var fra Spydeberg. http://www.smaalenene.no/nyheter/article4161644.ece At de kom for å se på bilen og ta bilder er helt normalt, det forstår jeg, men at de står og kjenner på husdøra og er ufine med høylytte trusler, er ikke kuult med tanke på ungene i huset. men men de skal jo komme å hente bilen og jeg vil da møte dem ute på gata og le av dem og forklare hvorfor jeg fikk snuten hit og hva jeg mener om deres oppførsel på natta her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 I mine øyne er du hvertfall en godt voksen og rolig mann! Godt at det ikke ble stor skade på eiendommen da hvertfall! Men personlig ville jeg fortsatt anmeldt de vennene som lagde kvalme i etterkant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Askim ja, er oppvokst der. Mye rart som skjer der for tiden Enig med deg at fyllekjørere er værste sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Menne, den skjønte jeg ikke. Hva har dere gjort da? Ikke annet enn å ringe politiet og hjelpe de å finne de tullingene som rattet denne bilen. Som dere ser ble det ikke rare skadene, men jeg tipper det er en fra spydeberg som trenger ny frontleppe på denne bilen, da fronten er deformert, tror også forstilling og grillen fikk seg en smell. De kan takke brøytemannskapet for at snøen ligger inntil husveggen, selv om snøen er hardpakket og mere som is enn snø, dempet den nok mye av smellen ja. Ingen som har hentet bilen enda, den står her fortsatt med pent teipet takluke også..... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå