hauken Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 klart de ble hissige... tenk å bygge et hus der veien gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Menne, den skjønte jeg ikke. Hva har dere gjort da? Ikke annet enn å ringe politiet og hjelpe de å finne de tullingene som rattet denne bilen. Som dere ser ble det ikke rare skadene, men jeg tipper det er en fra spydeberg som trenger ny frontleppe på denne bilen, da fronten er deformert, tror også forstilling og grillen fikk seg en smell. De kan takke brøytemannskapet for at snøen ligger inntil husveggen, selv om snøen er hardpakket og mere som is enn snø, dempet den nok mye av smellen ja. Ingen som har hentet bilen enda, den står her fortsatt med pent teipet takluke også..... hehehe Hmm, lurer på om ikke jeg har sett den bilen der før Ut ifra det bildet der så ser det jo ikke ut som om bilen traff huset engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bilen traff IKKE huset nei, takket være snøen/isen som ligger inntil husveggen, men smalt godt gjorde og ristet voldsomt både i annenetasje og i kjelleren. Bare flaks at snøen lå der, for hvis ikke hadde bilen fint slått hul i veggen ja. Føreren er en gutt i tidlig 20årene bosatt i Spydeberg. I løpet av natta hørte jeg det stod en utenfor huset og snakket i mobilen, hvor han la en "genial" plan, hvor han skulle skaffe nøklene til bilen i lpet av dagen og fjerne bilen slik at de kunne melde den stjålet. For en dust, tenkte jeg for meg selv, her har du tidligere på kvelden sittet på med en som kjører i fylla, så har du stått utenfor huset og truet meg, kaldt meg opp og kjent på alle dørene inn til huset fordi du liksom skulle ta meg, så står du høylytt i mobilen og legger en plan over hvordan du skal kunne bli kvitt bilen, for så å melde den stjålet. Det er helt utrolig hvor dumme folk kan være Det er forresten samme husvegg du parkerte siden av når du kjøpte vannpumpa av meg S.Arnesen....... ps har fortsatt vanosen hvis du trenger den 250spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 klart de ble hissige... tenk å bygge et hus der veien gikk... Ja maken til plassering av vei da gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Bilen traff IKKE huset nei, takket være snøen/isen som ligger inntil husveggen, men smalt godt gjorde og ristet voldsomt både i annenetasje og i kjelleren.Bare flaks at snøen lå der, for hvis ikke hadde bilen fint slått hul i veggen ja. Føreren er en gutt i tidlig 20årene bosatt i Spydeberg. I løpet av natta hørte jeg det stod en utenfor huset og snakket i mobilen, hvor han la en "genial" plan, hvor han skulle skaffe nøklene til bilen i lpet av dagen og fjerne bilen slik at de kunne melde den stjålet. For en dust, tenkte jeg for meg selv, her har du tidligere på kvelden sittet på med en som kjører i fylla, så har du stått utenfor huset og truet meg, kaldt meg opp og kjent på alle dørene inn til huset fordi du liksom skulle ta meg, så står du høylytt i mobilen og legger en plan over hvordan du skal kunne bli kvitt bilen, for så å melde den stjålet. Det er helt utrolig hvor dumme folk kan være Det er forresten samme husvegg du parkerte siden av når du kjøpte vannpumpa av meg S.Arnesen....... ps har fortsatt vanosen hvis du trenger den 250spenn Aha.. .hadde flaks da Syns jeg kjente igjen plassen se hehe Angående vanosen så er jeg ikke helt sikker på om jeg har behov for den. Om den kommer fra en 97 mod m52 så er vel det en annen vanos enn det jeg har? jeg har m52tu, den kom vel etter 97? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå