Gå til innhold

Cd spiller i bil! hvilket merke er best?


Anbefalte innlegg

Har lurt litt på det samme...men er det spelarar som har det samme oransje lyset som er i dashbordet i BMW? Vil helst ha det stilreint...

På min alpine spiller er det det. Jeg vet det er det på mange av de, men på de billigste modellene kan du ikke justere. Men legger du litt kroner i spilleren kan du velge mellom litt forskjellige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde alpine først, gjikk så over på pioneer. og for min del kan man kaste pioneer langt på havet. blir alpine igjenn her ja

Eneste ulempen med Alpine er at de ikke gir med så mye "gadets" når du kjøper spilleren. F.eks så må du handle fjernkontrollen ved siden av. Men funksjonaliteten og kvaliteten er suveren!

På min Alpine spiller fikk jeg med en del "gadets". Blandt annet ipod kabel for tilkobling av det og bluetooth handsfree som fungerer UTROLIG bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå min andre Z3. I begge måtte jeg bytte det overråharry plastikktregreiene i konsollen med vanlige sorte deksler, vips mye mer stilrent.

For å fullføre i samme stilrene trav fant jeg en Becker Grand Prix med orange lys, nesten tilsvarende som BMWfargen.

Svært enkel og stilren utførelse som passet som et skudd i Z3en (og sikkert andre biler med sort interiør).

Selve enheten er tilkoplet en iPod (via adapter), og mobil via BT.

Utrolig tomottagers radio som spiller av via den ene og søker via den andre, så den alltid viser tilgjengelige kanaler i displayet, uansett om du er i Oslo eller Roma.

Skaffes enklest og billigst via eBay.de.

http://www.mybecker.com/enUK/CAR+HIFI-G ... rview.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...