Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøp ny cd spiller til bil.. å har hatt Sony helt sia æ va 18år.. å er egentilg fornøyd med Sony.. men hvordan er andre merker? men tanke på justeringa, kvalitet, lyd-bilde å sånn..

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pioneer.... sværeste innen spellera....men høytalera og forsterkeran eg eg ikke no spess imponert av dem....

Skrevet

hadde alpine først, gjikk så over på pioneer. og for min del kan man kaste pioneer langt på havet. blir alpine igjenn her ja

Skrevet

Har hatt 2 sony spillere som begge gikk sund etter relativt kort tid, 2 pioneer etter dette der begge fremdeles funker..eldste 4år..

Skrevet

Alpine har spillere i top serien deres som du kan ha samme farge på knappene som i dasjen.

Er Alpine mann selv. Har hatt det i flere år og har ikke vært missfornøyd. Pioneer spillere som kompisser har hatt har blitt dårligere og dårligere etter kun kort tid. Greier ikke lese cd'er som min 4år gamle alpine spiller leser helt fint.

Skrevet

har en pioneer 7000bt elllerno sånn... bra spiller...mp3,ipod,blåtann,mange farger og velge mellom på display deriblant amber.

kostet like over 3500kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...